/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Keldd
Fra : hansen9
Vist : 482 gange
500 point
Dato : 08-11-05 22:44

Tusind tak for dine gode råd vedrørende fotokritik.dk
Dem kunne jeg virkelig bruge som nyt medlem.
http://www.kandu.dk/dk/spg/77547

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 22:53

Keldd hvor bliver du af?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-11-05 22:54

Hæhæ, han er nok gået i seng

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 22:54

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-11-05 22:57

Det vil jeg gøre. Så må han få sine poænger imorgen.....

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 510 point
Dato : 08-11-05 22:57

Selvtak Hansen9, og så håber jeg at se mange billeder fra dig på FK, man kan ikke tage nok billeder,
tag derfor spandevis af billeder, sortèr rimeligt hårdt, og tag en spand til bagefter.
Kan vi regne med du kommer til Fotomessen? Hvis du er på arbejde, eller skal, så tag fri, det er meget vigtigt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 22:58

Han leder efter sin staveplade, men han skal først finde sine briller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 23:00

hansen9

Det er meget vigtigt at du kommer til den messe, så keldd kan tage et billede af dig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:00

Ryst ikke på apparatet, det giver uskarpe billeder.
Og tag det i det hele taget lidt roligt.

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 08-11-05 23:01

Tak for svaret Keldd. Jeg kan desværre ikke tage fri, det er mig selv der laver vagtplanen. ærgerligt, ærgerligt.
Men den kritik mine første billeder har fået på FK, siger mig at du langt fra har set de sidste. Jeg troede slet i de duede. Havde ventet de blev haglet ned. Men det kan man jo ikke påstå.
Og igen, TAK for hjælpen!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:02

ans:
Du må godt gå i seng nu.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-11-05 23:05

Ans> Jeg kan desværre ikke, og er bestemt heller ikke noget godt motiv

Keldd> Jeg rørte ikke apparatet, det stod i en vindueskarm.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:07

Selvtak Hansen9, det var en skam, vi laver det om en anden gang.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-11-05 23:08

Det gør vi - helt bestemt
Og vi tager Ans med

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-05 23:09

Nej hansen, det var en generel bemærkning And
Pull The Trigger If You Dare.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 23:18

Det er for tideligt, jeg skal jo lige holde øje med dig Keldd

Men jeg køber mig ikke til denne tråd

hansen9 skal først finde ud af hvordan man på fotokritik kan se alle 4 billeder, som er "lagt" ind.

Og svaret skal gives i denne tråd, som jeg nu vil oprette.

Lige et øjeblik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 23:41

Her er så tråden hansen9

Vis nu at du har fået lagt 4 billeder på Fotokritik, som alle kan se.

http://www.kandu.dk/dk/spg/77668

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-11-05 23:56

Hmm...

Held og lykke med det Hansen9, jeg tror det er noget man kan blive rigtig godt bidt af

Det bliver spændende hvis vi får lov at følge hvad der sker.

Vh. Dorthe.