/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
tandblegning
Fra : hubi
Vist : 1303 gange
50 point
Dato : 08-11-05 22:23

hey kom til at tænke på om der ikk findes et tyggegummi som virker blegende på tænderne???

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 08-11-05 23:14

Heyyy...fed ide!!!!lad os fluks få noget af det.så kan vi rigtig suge kaffe og smøger.UMMMM...genialt!
venter med længsel.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 08-11-05 23:16

Heyyy...kommer lige i tanke om V6.måske det kan fås med Turbo.eller V8 eller V12..ren guf!

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 08-11-05 23:39

Jeg distribuerer/sælger en tandpasta der smager af tyggegummi og som bleger tænderne efter noget tid.. og samtidig ikke har flour.. baseret på aloe vera. og med 90 dages tilfredshedsgaranti. i kan jo ringe eller maile hvis i skal prøve den mit nummer , mail står på min profil venlige hilsner marian

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 09-11-05 00:03

marian.
Du skal fandeme ikke prøve at sælge sådan noget bras til Hubi.Jeg har forlængst gennemskuet det der lyserøde bøssekoncept af ALOE-BRÆK!
kun en tåbe hopper på den vogn!!!!tsk,tsk!!
sådan noget Tupperware wannabee!!

Hubi.
du skal ikke købe noget af hendes lort!!. det koster en bondegård og det virker ikke en skid.Tro mig, hvis deres lort var så fantastisk, så stod butikkerne jo i kø for at sælge det!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-05 08:19

For laaaaang tid siden var Julie fra Popstars med i den 6. sans, der fortalte hun at hun brugte Clinomyn, til at blege
sine tænder, hun sagde at det var det bedste hun havde prøvet

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 09-11-05 09:07

Og efter hun var med i det program, gik jeg ned for at købe noget Clinomyn haha Det virker til en vis grad .. Jeg synes i hvert fald det holder den værste nikotin væk.

Og helt seriøst webgun .. tal dog pænt. Hvad bilder du dig egentlig ind? Marian kom med et forslag .. det var jo ikke fordi hun tvang nogen til noget. Hvis du ikke er enig i ting, der bliver sagt, så kan man altså godt få sin mening igennem på en anden måde. Jeg håber da ved gud ikke, at du taler sådan ude i den virkelige verden, for det der var da bare et bevis på, at du - i hvert fald mentalt ikke er særlig gammel, og at der nok ikke er ret mange mennesker, der kan holde dig ud, hvis du skal tale sådan. Bare fordi man sidder bag en skærm behøver man jo ikke at være uforskammet.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-11-05 09:14

Jeg ved ikke om det er den samme tandpasta, som Marian forhandler, men jeg bruger en med aloe vera. Den hedder Forever og den virker den bleger en anelse over tid, men det allerbedste ved den er, at den holder tandkødsbetændelse nede.

Jeg køber den gennem min søster, som kender en, der kender en. Den koster 75 kroner og er pengene værd. Den er meget drøj.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 10:15

Jeg kan også tilslute mig aloe veraén. Webgun..shame on you! Tal/skriv dog ordentligt...vi er nogle stykker som har rigtig god gavn af aloe vera, så du skal ikke tro at du ved alt.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 09-11-05 12:59

,, ja det ville forretningerne nok.. der er bare det at det må de ikke da det er en regel fra producenten. Det sælges kun gennem en distributør.. så det. Jeg er rigtig glad for den selv, eftersom mine tænder faktisk stadig er i min mund. og ikke som tandlægen sagde på vej ud alle sammen før ... Så det. Og så er jeg ryger og mine tænder er lysere end de har været. Om folk er tilfredse er jo vigtigt. derfor er der 90 dages tilfredsheds garanti, også selvom den er brugt, og det mener jeg da er tegn på at der er nogle der er tilfredse. Det kan jeg også se her. jeg er ikke bleg for at anbefale noget der er kvalitet. Kærligst Marian

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 09-11-05 20:33

Beklager at jeg kalder en lort for en lort.Jeg taler skam pænt hver dag...og det tager jeg mig rigtig godt betalt for...!!men når jeg har fri er jeg faktisk bedøvene!!.Og specielt når jeg falder over noget rigtigt skod(læs aloe-vera).Jeg har skam talt med flere af deres ærgelige forhandlere, og fortalt dem mit synspunkt på den form for "forretning".Og tænk...de kan ikke argutere imod mine meninger!, ja flere vil endda have mig med til nogle af deres møder udelukkene fordi de ved at JEG kan stille de spørgsmål som de entlig selv gerne vil have svar på, fra aloe-veras side!!!
Desuden bryder jeg mig ikke om at de overlader udgiften til markedsføringen af deres lort til naive Danskere, ved at love dem guld og grønne skove!!
Hvis det var så fantastiske produkter, smed ejerne jo nok gerne lidt dollars til markedsføring!.Men det er IKKE tilfældet.Det er jo også derfor at man kun ser reklamer her på Kandu.DK, eller et hjemmemalet skilt på en mark på landet!!!!Fortæl mig lige hvilken virksomhed med respekt for sit omdømme der bruger den slags metoder....FØJ!!!!
Men dumme Danskere er der jo nok af!!!!
Der hersker næppe den store tvivl om at ejerne skriger af grin samtidig med at de skorer kassen!!!!DOOOH!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 21:57

Uanset hvad, webgun, så har jeg stadig enormt glæde af det...Kan du ikke fortælle mig om noget du synes er godt..??
Jeg fornemmer at du har noget imod det meste!!
Du virker som et meget negativt menneske, det må da være et træls liv at have.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-11-05 22:33

Network marketing er jo meget udbredt i USA. Ikke fordi amerikanerne er dummere en andre, men fordi det er deres kultur at arbejde på denne måde. Du må satse for at vinde.

Sådan er vi danskere ikke opdraget. Vi tænker som arbejdere og tager ikke et skridt uden et sikkerhedsnet. Det har arbejderbevægelsen nemlig lært os. God de fik lært arbejdere at stille krav, men skidt at de var så dygtige lærere, at de lærte os at fra lægge os ansvar som selvstændigt individ.

webgun, jeg ved ikke om det er i fagbevægelsen, at du taler pænt hele dagen, men dit beskidte sprog er en havnearbejder eller en rejekælling værdig.

Vask din mund i aloevera tandpasta.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 09-11-05 23:00

Jeg sidder bare og smiler lidt webgun.. for jeg kan se at du ikke ved hvad du kritiserer. og hvad du taler om. Jeg kan godt se at du har en mening, og jeg ser fra min synsvinkel et menneske der er bitter over et eller andet. hvad ved jeg ikke.
Jo de betaler for reklame du- g når du siger toppen render med det , så er det fordi du ikke kender dette firma. Nej du ,, det er dem der laver noget der tjener noget jeg kunne sagtens svare dig. men det plejer jeg ikke beskæftige mig med, når der ikke er saglig tone. jeg plejer at finde ud af hvad der er folks behov og hjælpe dem derudfra.Jeg tager faktisk ikke enhver ind til et møde. men vælger ud fra folk der ejer empati og indlevelse i andre mennesker. for det er også en stor del af denne forretning. eftersom vi arbejder i teams og arbejder godt sammen. Her er der opositiv stemning. Det kræver arbejde at bygge en forretning, og træning. og den kræver villighed til at arbejde og lære samt positiv holdning til livet. Og du søde... aloe vera er en plante ikke et firma... den tilhøre lilje hvidløg familien og har været brugt gennem årtusinde. Forever er et firma.. som producerer 100.000 dunke aloe vera juice hver dag.. så nogle må jo være tilfredse jeg er.. både for produkter og for min løn.. og tak for det da

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 23:16

sådan marian...
- og Vivi

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 09-11-05 23:35

jeg bliver så glad af at læse denne tråd. at jeg har lyst til at mødes i den virkelige verden, med de positive mennesker der er herinde .

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 23:48

Ja, den følelse får jeg også tit....er du fra Jylland? for så kan vi da sagtens mødes..skriv: mangorossa@hotmail.com

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 10-11-05 08:36

Marian, du skriver noget om aloevera juice. Er det det grundprodukt aloevera produkterne fremstilles af eller fører I et produkt, som man kan drikke?

Min kæreste går nem og æder mine aloevera planter i små bider....nogen kan tror jeg sgu det er en ged jeg bor sammen med....men han siger, at det giver ham et eller andet.

Er der en juice eller noget andet, jeg kan fodre ham med?...så planterne kan skånes. Og her skulle være en smiley, men det kan jeg ikke finde ud af.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-05 10:58

Ja det er der Vivi- Marian, undskyld hvis jeg svarer på dine vegne

Ja, det er den juice jeg selv drikker.
Jeg sidder i kørestol pga en rygmarvskade og er derved lammet fra midt på livet og ned. Dette kan medføre en del problemer med fordøjelsen, da man jo naturligvis ikke rører sig så meget. Der er det at juicen kommer ind. Den har virklig hjulpet mig meget.
Din mand skal passe en smule på med at gå og spise de der planter, for han kan få sig en vældig "hurtig" mave hvis han indtager for meget
I juicen som man køber er skrællen ikke med, det er der , der sidder et stof som virker meget afførrende. ..En anden ting..der findes mange forskellige typer aloe, og ikke alle er lige egnet til at spise.
Marian, nu må du korrigere mig, hvis jeg husker forkert eller har sagt noget som ikke passer

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 10-11-05 11:44

webgun - det er jo helt ok at have en mening om produktet, og oven i købet fremføre det på en FORHOLDSVIS saglig måde, som du gjorde i dit sidste indlæg. Det kan man begynde at tage seriøst. Men at kalde folk for bøsserøve og des lige - det er måske nok lige at gå lidt for langt. Det er der jo heller ikke nogen, der gider tage seriøst. Hvis du tager dig godt betalt for at tale pænt i hverdagen, så burde du nok også vide, at brugen af ord som bøsserøve, wannabe og kalde forbrugerene tåber ikke ligefrem er hensigtsmæssigt. Al mulig respekt for, at du har en mening, men hvis du vil tages seriøst og have folk til at lytte, så burde du nok fortsætte med at tale bare LIDT pænt - selv, når du ikke er på job.

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 10-11-05 14:00

Jeg behøver jo ikke korigere, for det er jo også rigtigt det du skriver mangorossa. vivi at din kæreste spiser bladene i små bider , ja det er også godt det er små bider. Pga bladets indhold og dog så spiser de det sydpå i salat har jeg hørt. Der er forskellige aloe vera sorter. nogle spiselige, andre ikke. På min hjemmeside er der beskrivelse af planten, kvaliteten og meget mere: www.aloenu.dk og min mail er marian@aloenu.dk. jeg syntes da så vi skulle finde en dag at mødes. jeg sætter lige din mail i outlook mangorossa. når du klikker på mit navn over det jeg skriver, skulle der også gerne stå addresse og tlf nummer samt mine websites. Vi kunne måske lave en dag med fodbad og ansigts behandling, jeg har jo produkterne hjemme. og det er det jeg gør feks. ved tema aftener, wellness aftener rundt omkring. Kærligst Marian

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 10-11-05 14:31

Lyder hyggeligt Marian, min mail står på min profil

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 10-11-05 14:40

min hotmail er kalimara_ma@hotmail.com , Marian

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 12-11-05 18:25

Jeg er skam et meget positivt menneske...måske lige bortset fra det der LORT..(ups..beklager)..Øhh..Aloehalløj.Og det Danske skattesystem, som jeg heldigvis ikke bidrager til, og så lige de satans(ups) Polakker på jobbet, fordi de ikke fatter engelsk!!!.Men nu er jeg i rigtig godt humør..laa,laa,la,laa.For jeg skal på Faber Hotel og suge pils....hurra,hurra!!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 20:22

Jamen god fornøjelse webgun

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 12-11-05 23:54

Jamen så skål da webgun

Kommentar
Fra : Hønsehus

Dato : 21-04-06 14:51

webgun - for mig lyder du som om du er en person der har ikke én men flere "skruer" løse oppe i øverste etage (UPS - undskyld mig mit sprog). Når du drikker en pilsner bidrager du også med at betale skat til den danske stat - men det vidste du måske heller ikke en dyt om? Ja - du har fuldstændig ret i at dumme danskere er der nok af.....!!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-04-06 16:28

Måske webgun drikke dåseøl fra nabostaten, så slipper han for at bidrage til fællesskabet her i landet. Han betaler bare lidt mere i afgift for benzin end for øl....så snydt igen.

Jeg håber da så sandelig, at webgun har en lige så asocial holdning til det samfund, som han beboer, når han skal nyde, som når han skal yde.

...men hvad fatter gjør ere altid det rigtige

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 08-07-06 12:52

undskyld har helt glemt tråden hehe ups men gør vidst ikk noget har været sjovt at læse diskusionen igennem.. Ved vidst godt hvem der har fat i den lange ende hehe