/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Servoolie bobler over
Fra : comal80
Vist : 1092 gange
40 point
Dato : 03-11-02 06:29

Jeg har en gammel Landcruiser fra 84, når jeg standser motoren vælter det ud med servoolie fra beholderen. Der kommer ikke noget ud når motoren er startet!

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 40 point
Dato : 03-11-02 10:26

hvordan lyder den når du drejer???? de fleste gange er det når der er for lidt eller meget i at de gør det. kontroler om der er det der skal være i når den er kold. må ike være over max. eellers kunnd det ltde som en pumpe der ikke har det så godt

Kommentar
Fra : fupsi

Dato : 13-11-02 07:32

Hej!

Er der luftbobler eller skum i den olie der løber ud?
Det kunne være pakdåsen ved pumpe akslen, som regl er der direkte forbindelse til beholderen omkring pakdåsen og så kan den suge luft ind ved pakdåsen, kan også være en opslidt pumpe, virker styringen som den altid har gjort?
Er den våd omkring pakdåsen?

Godkendelse af svar
Fra : comal80

Dato : 13-11-02 21:16

Jeg har skiftet pumpen, nu virker den fint.
Tak for svaret geu.