/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
slette tidligere søgeord
Fra : Muncken
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 08-11-05 21:22

Hvordan sletter jeg tidligere søge ord. Jeg tænker ikke på at slette cookies ol.
Eks. jeg var for noget tid siden på de gule sider for at søge efter gamle klassekammerater,og alle de navne står der stadig. Så hvis jeg skal bruge hurtigt indtastning så skal jeg bladre mellem alle mine tidligere instastninger (hvilket er højst irriterende)

Muncken

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 21:31

Hold musepilen over det søgte ord, så skulle "linien" gerne blive blå, tryk da på delete.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-05 21:33

Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > tryk på autofuldførelse > Ryd formularer!

Godkendelse af svar
Fra : Muncken

Dato : 08-11-05 21:51

Tak for svaret tedd.