/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Planlægning af løberute.
Fra : smutter50
Vist : 5959 gange
200 point
Dato : 08-11-05 20:39

Nu hvor vinteren nærmer sig, kan jeg ikke løbe min sædvanlige rute omkring en sø, da der ikke er lys. Jeg søger en hjemmeside, hvor jeg kan "udmåle" en ny rute på gader/veje/stier osv. Alternativt, skal jeg sidde med Krak og et måleband....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-11-05 20:41

Det kan du her http://www.dk.map24.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-11-05 20:42

Du kan låne "Det levende Danmarkskort" på biblioteket. Der kan du gå ind i ethvert område af Danmark i et 1:50.000 kort og planlægge din rute. Du kan sætte nåle i og få beregnet distancen i m.

P.S.: Det er et PC-program.

Accepteret svar
Fra : Falcham

Modtaget 210 point
Dato : 08-11-05 21:02

Hvis du bor i Kbh, så prøv denne http://www.kolbek.dk/loebeturen/index.php

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 08-11-05 21:55

Et alternativ er en cykelcomputer til 100 kr i Bilka eller lignende.
Der findes også en løbeklub på nettet, der tilbyder dette - men det er ikke gratis! (Har hørt om ca 400 kr for et år - inkl 2 løbet-shirts.) Tror det er: doyourun.dk - men er ikke sikker.

Mvh. Akaup - der egentligt har samme problem! (Var for nærrig til at give 400 kr - og for doven til at cykle rundt for at finde en god rute

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 08-11-05 22:01

Tak for svaret Falcham.
Det var lige det jeg søgt. Og heldigt, da jeg bor i KBH

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 08-11-05 22:22

Velbekommen