/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hung Up " Confessions On A Dancefloor" ~
Fra : IPM
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 08-11-05 20:35

Hvem så Madona med nummeret Hung Up på RTL i Fredag's
Det gjorde jeg og jeg må sige min mening at det er et godt nummer som vi nok skal komme til at høre meget til i den nærmeste fremtid. Ovnnævnte CD " Confessions On A Dancefloor" kommer på gaden d. 15 -11
Jeg kan huske at jeg så Madona første gang på MTV i Italien med Like A Virgín 1984 også et godt nummer
Hvis du så nummeret vil jeg da gerne høre din mening om der er kommet for meget ABBA i nummeret, selvom hun har fået lov til at bruge ABBA's musik i sit nummer Hung Up

IPM

Accepteret svar
Fra : majagierringe

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-05 21:07

Jeg synes det er helt okay. Altså, hvis hun har fået lov til at bruge ABBA's nummer "gimme gimme", så gør det jo ikke noget. Nummeret er jo rigtig fedt, og det er jo cool hvis musikere kan bruge hinandens numre efter de allerede er blevet hit...
I det hele taget er jeg meget betaget af Madonna, hun synger sgu godt, og jeg synes stilen er blevet bedre..Hun havde lige en periode med lidt for meget tekno, eller poppet musik med sangen "music" og "die another day"...
Men 1 minus ved den nye musik video- som ellers er SÅ fed: Hvorfor skal man se så meget af hendes hofter/ben.. Det er ikke helt kønt, selvom hun er en stadig køn dame på trods af alderen...

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 08-11-05 21:50

Jeg har brændt den over på cd og hører den på fulde hammer når jeg kører på motorvej på vej til arbejde om morgenen. Det er bare det fedeste iøjeblikket

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 09-11-05 14:58

Tak for svaret majagierringe.

Ja det er rigtigt at hun er blevet bedere
Som du selv skriver var der for meget Tekno i en periode

IPM