/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ændre en postbesked til en aftale i Outl~
Fra : Brassovitski
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 08-11-05 15:43

Hej
Kan man på nogen måde i Outlook 2003 ændre en modtaget postbesked til en aftale, og så sætte tidspunkt, yderligere deltagere osv. på??????

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 08-11-05 15:55

Du trykke besvar og tilføje /slette og istedet for at sende den kan du trykke i lukke krydset øverst th. Så lægger dens ig i kladder, derfra kan du trække den hvorhen du vil

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-05 15:59

Når e-mailen er "lukket", så tager du den ganske enkelt med musen, og trækker den over i kalenderen, så får du der mulighed for at sætte dato m.m. på.

Hilsen

Leo

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 08-11-05 16:06

bja2. Din forklaring forstår jeg ikke helt.
Brassovitski> jeg mener ikke outlook kan opfylde dine ønsker, men du kan til gengæld højreklikke på en meddelelse og klikke opfølgning - tilføj påmindelse og dermed får du en alarm på et givet tidspunkt valgt af dig selv.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 08-11-05 16:09

Leo. pedersen> tak for info. Den virker - var jeg ikke klar over:)

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-11-05 19:07

Til Leo.pedersen
Jeg forstår ikke helt, da jeg ikke mener at kunne have kalender og indbakke åben samtidig.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 08-11-05 19:36

Lige over startknappen kan du i dit outlook fået vist flere knapper. Bl.a. kan du fremhæve kalenderen.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-11-05 08:14

Tak for svaret Leo.pedersen.
Svar til UG^. Det er da meget simpel. når man ved hvordan. Utrolig det ikke er nævnt i den indbyggede hjælpefunktion. I øvrigt er jeg stadig ikke klar over hvad du mener med 'Start' knappen, jeg har ingen startknap i min outlook, men der er en ikonrække i nederste venstre hjørne, med Post, Kalender, Kontaktpersoner, opgaver, Noter, Mappeliste, Genveje. Jeg står så i indbakken, taker mailen og trækker den ned på kalenderikonet, og så åbnes postbeskeden og den kan så igen gemmes som aftale.