/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
lcd tv 17"
Fra : kuno173
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 08-11-05 09:32

Hej
Hvilken lcd skærm skal jeg købe, den skal bruges til pc/playstation/tv. det skal godt og billigt. Har kigget på Samsung syncmaster 710 MP.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 08-11-05 09:45

Køb en skærm med hurtig opdateringstid, D.v.s. 12millisekunder eller derunder for så ungår du hængende billeder ved hurtige bebægelser i dine spil.Der er utallige gode skærme til rimelige priser F.eks: Maceller Benq.

Kommentar
Fra : moira

Dato : 08-11-05 16:51

Jeg kan klart anbefale Samsung 173p. Skærmen er baseret på samsungs egen PVA paneltype, som levere et utrolig højt kontrastforhold. Udover dette er skærmen dækket af Samsungs Zero-bright-pixel garanti, hvilket betyder at forekommer der en lysende pixel, kan man få skærmen byttet. For yderligere oplysninger besøg: www.flatpanels.dk, her finder du en lang række tests af fladskærme og en masse gode oplysninger om skærmteknologier m.m.