/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Virago 1100
Fra : boots
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 07-11-05 22:08

Er det muligt at lukke for benzinen på en Virago 1100?? Den har altid lugtet lidt af benzin, når den kom indendøre. Kan man slippe for det evt ved at lukke for en benzinhane. Kan ingen få øje på. Findes der en ud over den elektriske kontakt til reservetanken???
Flemming

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-11-05 22:21

Ring til en Yamaha forhandler og spørg. Men sådan et bæst skal da dufte af benz!!!

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 07-11-05 22:35

Hej,

Nej!! Den skal bestemt ikke dufte af benzin. Hvis alt er OK, så lugter den ikke af benzin. Der er noget på den som er utæt et eller andet sted...og som bør laves.

MVH
www.dinmc.dk

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 25 point
Dato : 08-11-05 00:48

En Virago bruger el pump. hvis det lugter af bensin kan der kun være hul i tanken, En anden mulighed er at det er fuldt med bensin, da der kan kun være ca. 1 - 1,5 ltr i toppen (tanken) da man bruger el til både tanken og reserve, hoved tanken ligger hel ned således at man for en dejlig balance!! Det var lidt om opbygning af Viragoen. Reserve bensin er kun en lille rør i hovedtanken som man lukker op eller luk??

Godkendelse af svar
Fra : boots

Dato : 12-02-06 13:09

Tak for svaret Coliniiii.

Kommentar
Fra : boots

Dato : 12-02-06 13:10

Tak for svarene

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 12-02-06 14:52

Tak for point, C....