/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
den svære samtale
Fra : uro
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 07-11-05 18:56

Jeg har været inde og lede på google, for at finde et kursus i "den svære samtale, uden at finde noget brugbart.
Jeg har fået grønt lys til at komme på kursus i den svære forældre samtale, men jeg skal bare selv finde kurset.
Jeg arbejder på en SFO 6-10 årige i Brøndby, vi får flere børn der kommer fra skæve familier, som kræver svære forældre samtaler og det er her jeg gerne vil uddannes bedre til at tackle disse samtaler for at hjælpe børnene, hvilket kræver at forældrene er med på banen.
Sidder du inde med en viden om hvor jeg kan finde et relevandt kursus ville du gøre mig super glad. frk.uro

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-11-05 19:00
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-11-05 19:01
Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 07-11-05 19:02

Mon ikke din fagforening udbyder noget, eller kan hjælpe dig med en anbefaling.

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 07-11-05 19:02

Mon ikke din fagforening udbyder noget, eller kan hjælpe dig med en anbefaling.

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 07-11-05 19:03

Mon ikke din fagforening udbyder noget, eller kan hjælpe dig med en anbefaling.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-11-05 19:06

Jeg kender ikke til kurser, men kan anbefalde dig at læse Habermas, Olga Dysthe og Vygotsky... Søg evt efter litteratur omkring kommunikation på biblioteket.
Men selvfølgelig, hvis du gerne vil have et kursus skal det offentlige jo nok punge op
Mvh

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-11-05 19:07

anbefale even

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-11-05 19:42

Børns Vilkår kan måske hjælpe med at finde noget relevant ?
http://www.bornsvilkar.dk/fagnettet?o=e8dc20dc671c3fb6b4e7e4d3d07a69b8

http://www.dieu.dk/personlig_udvikling.asp

mvh
jakjoe