/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
købe eller leje / kontantpris ?
Fra : Odense
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 07-11-05 18:14

hej
Jeg her set på et byhus med butik, hvor lejen er på 300.000 pr år. Jeg kan måske købe denne ejendom, hvor stor et kontant beløb skulle man byde for en fair pris ca ?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 07-11-05 18:19

en leje på 300000 kr om året det er dælme en vild leje syntes jeg kan det passe?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-11-05 18:49

7 gange lejen er ca det ejendomsmægleren går efter

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-11-05 20:55

få en vudering af flere forskellige ejendomsmæglere, giv dem fingeren efterfølgene og kontakt ejer direkte med et "godt tilbud".
kender du et par dygtige håndværkere/bygningskonstruktører, så gennemgå bygningen med dem fra a-z.skal der foretages evt. renovering skal dette beløb fratrækkes en evt. købesum.

babee.
alt har sin pris.det drejer sig kun om 3 ting. belliggenhed,belliggenhed, og belliggenhed!!!
Jeg har lige jobbet sprinkler på Åben Bar i Oslo. Adr. hedder Aker Brygge og er Oslos dyreste kvarter.Den arme lejer af den ca 100m2 store bar betaler 1200000 i årlig leje!!!