/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Php sider
Fra : LaraBoobs
Vist : 856 gange
50 point
Dato : 07-11-05 12:12

Hey ... har downloadet et design og nu skal jeg til at lave php sider på den. !

Men nogen der kan fortælle hvordan jeg laver php siderne midt inde i en firkant... Dvs. jeg åbner index.php og trykker så på Login. Hvis man kan sige det på den måde - Læse scriptet inde i firkanten!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :S

Accepteret svar
Fra : txn

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-05 13:55

her kan du få en forklaring: http.//home8.inet.tele.dk/larri

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 15:57

Syntes du skulle lukke dit andet spørgsmål, hvis du kunne bruge det

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 07-11-05 17:50

sofus? hvor blev de 1000 designs af?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 17:54

De blev sendt til den mail du lå ud, og der var ikke tale om 1000.
Skrev, jeg havde ca 200, hvoraf jeg sendte 140. da det ellers ville tage en evighed.
Og jeg kan se de blevet hentet.

Godkendelse af svar
Fra : LaraBoobs

Dato : 12-11-05 19:40

Tak for svaret txn.