/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
2 Drev
Fra : Jockel
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 06-11-05 23:54

Når man lægger billeder ind i pc'en fra kameraet kan så lægge dem ind på 2 drev samtidig eks. i billeder på C drevet og samtidig i billeder på F drevet

Mvh

Jockel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-11-05 00:00

Næe, så skal du da bruge RAID1:
http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1578
Men så lang tid kan de da heller ikke tage at kopiere dem over på F ?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-05 00:02

kommer vel an på om samtidig her skal defineres som også ........
den tid det tager at overføre fra cam til mappe er normalt jo længere - så derfra kan man jo kopiere til hvad som helst

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 07-11-05 10:59

Ikke umiddelbart - men brug en kortlæser, som kan gå lidt hurtigere.
Lige efter at du har sat den til at overføre til drev 1 kan du sætte den til at overfører til drev 2.
Men det sker ikke samtidig.

Godkendelse af svar
Fra : Jockel

Dato : 07-01-06 17:44

Tak for svaret Eyvind.