/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nettet lukker ned :-(
Fra : Cykel_Myggen
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 06-11-05 18:09

Hey igen :D
Endnu et spørgsmål herfra. Når jeg har været inde og spille Counter-Strike, og hvis den har downloaded nogle lyde eller maps, lukker den af for alt andet netværk, og når jeg afslutter spillet, kan jeg ikke gå på nettet før jeg har haft computeren genstartet. Jeg bruger et netværk der går gennem stikkontakten, hvis det kunne være et problem ?

Mvh Jimmy

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 20:19

Den skal sikkert, have tid til at opdatere.
Sker det også når du ikke henter noget ned.
Kan også være du har fået virus.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-11-05 22:20

Først troede jeg lige at du havde klumper i strømmen

Men der er sikkert et eller andet program, som blokere for din forbindelse, så prøv at lægge mærke til hvad du har haft kørende inden den lukker forbindelsen.

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 07-11-05 07:47

Serverino:
Hvis jeg fx har en side kørende i en browser, er logget på MSN Messenger, og kører CS, og den går i gang med DL, logger den af MSN, og kan ikke logges på igen, da "DSN-porten ikke kunne finde IP-adressen", men jeg kan sagtens surfe videre på det åbne browser vindue. Dog hvis jeg lukker det ned og prøver igen med en ny, fungere det ikke.

Sofus.dk:
Jeg er dog ikke så sikker på at det er en virus; både fordi jeg har en masse antivirus og -spyware kørende, og da problemet har været der, siden jeg fik maskinen. Og nej, den lukker ikke for forbindelsen, når den ikke downloader lyde eller maps.
Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-11-05 11:19

Måske skal du prøve at køre en on-line scanning, da snavs fra nettet kan have sat dit virusprogram og spyware program i skammekrogen.
Spammere er nogle snu karle.

Men de bliver vel fanget på et eller andet tidspunkt. Bare læs her:
http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=52719&n_id=epressen

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 07-11-05 13:32

Uf, det lyder godt. Så må de satme stoppe! Men det løser jo desværre ikke mit problem
Nogen idéer ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-11-05 13:57

Som jeg skrev, prøv med en on-line scanning!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 15:27

Prøv at hente en gratis firewall, www.download.dk eller www.download dk
mener du kan hente en gratis, der.
Den kan holde det meste skidt ude.
Hvad jeg tror, kommer ind, når du spiller.
Prøv også at opdater til Service Pack 2.

Kommentar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 07-11-05 16:14

Jeg har prøvet med diverse onlinescanninger, og jeg har både Microsoft Spybot, Norton 2005, Avg, ZoneAlarm og Ad-aware, sååeh..?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 16:21

Hvor meget diskplads har du egentlig tilbage.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 16:23

Kan selvfølgelig være, du har for megen sikkerhed He/He

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 07-11-05 16:26

Ellers prøv at slette loggen fra Zonealarm/Norton

Godkendelse af svar
Fra : Cykel_Myggen

Dato : 07-11-05 20:23

Tak for svaret sofus.dk. Jeg må blive nødt til at give dig enkelte 2 stjerner, da jeg selv fandt fejlen. Jeg havde i tidernes morgen blokeret et program ved navn "iinstall.exe", og jeg prøvede her at tillade det i stedet, og så gik det jo find

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 20:30

Hej
Bare det virker SÅ.
Sikkerhed er en god ting, bare man kan huske det hele HÆ/HÆ