/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Er kommet til at slet mine billeder
Fra : RaB
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 06-11-05 18:08

Kan man på nogle måde redde min billeder kom til at slette dem, og de er ikke i papirkurv.. men har hørt man kan være heldig at finde dem igen.. men hvordan..??

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-05 18:20

Hjælpen er nær. Det kan du lige her: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-11-05 22:28

Jeps! når bare du ikke har lagret noget aandet efter du har slettet dem, så findes de stadig på din harddisk i hel tilstand. Men du skal handle hurtigt, især hvis de ligger på dit C drev.

Det der sker, når du sletter, er at de kun bliver fjernet i drevets bibliotek. Hermed tror din PC at den plads er ledig, og vil derfor kunne overskrive billederne.
Når du så genopretter billederne, så er det fordi programmet kan læse i biblioteket, at der ligger filer, og kan se de slettede registreringer, som er slettet på en særlig måde, så de kan genoprettes, hvis det er nødvendigt.

Så følg du bare Balcanard's råd! - Lykkes det så har han også fortjent pointene!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-11-05 10:35

Fik du mon reddet dine billeder

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 03-12-06 12:58

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-12-06 14:17

Velbekomme - håber det lykkedes