/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 2000
Fra : tvtv
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 28-07-01 00:05

Har for nylig instaleret windows 2000, kan så ikke bruge min hp scanner, mangler 2 filer usbscan.sys og openhci.sys, hvor kan jeg finde dem eller er der en der har dem.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 28-07-01 08:07

Jeg havde nøjagtig samme problem. Win2000 og Scanjet5300C. Jeg valgte at bruge parallelstiket men kunne sikkert også få det til at virke med USB nu. Jeg afinstallerede det hele. Tilsluttede scanneren og genstartede. Derefter installerede jeg softwaren. Prøv så se om den ikke har fundet scanneren i enhedshåndtering. Den fandt min men med et udråbstegn. Så kørte jeg windows eget fejlfinding og den kom til at virke. Hvis det ikke hjælper så prøv se her måske er det det:

http://www.eksperten.dk/spm/86254

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-07-01 11:12

Hvad er det for en scanner???

Mvh.
Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-07-01 11:24

Hent driveren fra HP.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Fri, 27 Jul 2001 22:04:47 GMT, "tvtv" <tvtv.news@kandu.dk> wrote:

>Har for nylig instaleret windows 2000, kan så ikke bruge min hp scanner,
>mangler 2 filer usbscan.sys og openhci.sys, hvor kan jeg finde dem eller
>er der en der har dem. skifter imellem CS og Windows) eller jeg

Kommentar
Fra : tvtv

Dato : 28-07-01 15:59

Tak for svaret, meeen det virkede bare ikke.....øv

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 28-07-01 16:44

Har du også prøvet http://www.eksperten.dk/spm/86254 og evt. med parallelporten ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-07-01 18:42

Der findes en opdatering af HP's scannerdrivere på
hp's hjemmeside, jeg har opdateret drivere til 3x og 5x scannere
den ene var til usb/parallel port og den anden var en parallel port
jeg kan ikke huske numre og navne men det vigtiske var dog at
de nye drivere virkede.

"tvtv" <tvtv.news@kandu.dk> wrote in message
news:1yl87.965$lh7.106878@news010.worldonline.dk...
> Har for nylig instaleret windows 2000, kan så ikke bruge min hp scanner,
> mangler 2 filer usbscan.sys og openhci.sys, hvor kan jeg finde dem eller
> er der en der har dem. skifter imellem CS og Windows) eller jeg
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>