/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft powerpoint slideshow??
Fra : Pytten1510
Vist : 565 gange
70 point
Dato : 05-11-05 23:50

Halløjsa...har brug for lidt hjælp. Jeg har modtaget en mail fra en kollega, med en vedhæftet fil, som jeg ikke kan åbne.
Hvis jeg forsøger får jeg meddelelsen:Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i kontrolpanel.
Hvad skal jeg gøre her ???
Type på fil er: microsoft powerpoint slide show....

Pytten

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-11-05 23:57
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-11-05 00:04

Tak, men det var ikke nok !! Får stadig den besked om at denne fil ikke har et tilknyttet program...osv..

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 06-11-05 00:07

Hvilken endelse har filen f.eks .ppt eller pps eller lignende.
Hvilken poverpoint version, har du installeret i maskinen.

Mvh. Fleng

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 80 point
Dato : 06-11-05 00:11

Prøv at gemme filen på disken og så starte view'eren og åbne filen derfra, eller træk den over på view'eren.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-11-05 00:13

Tak for svaret BertelBrander.
Problemet er nu løst...
Pytten