/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Gratis EWIDO, hel program m, opdateringe~
Fra : sofus.dk
Vist : 460 gange
1 point
Dato : 05-11-05 23:31

Dette er ikke et spørgmål, men en måde at hente det gratis.
Kan opdateres efter behov.
Tager på ingen måde, skyld for ulovligheder.
Så skriv, og jeg ligger et link.
Hvis i ikke bliver alt for HIDSIGE.
Kunne have lagt det under TIPS, men ville høre først
Så tag imod det, som det er ment.......

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 06-11-05 00:07

Vi giver lige tippet videre til Ewido, de er sikkert mægtig interesseret i at høre nærmere.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 00:26

Gør du det.
Godt jeg ikke lå det som et tips
hæhæ
Det var nærmere tænk, til nybegyndere, der ikke kender til SIKKERHED.
Alle i andre kan jo prøve at starte en PC op på nettet nu om dage.
Der RASLER gode tilbud, om SPYWARE REMOVEL, BARE DU lige TRYKKER PÅ DET LINK.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 00:29

Fik ikke det sidste med, og det er der rigtig mange der gør.
I den tro, at de så er fri for 1000 af fejl, og mangler.
Kom ikke, at sig at EWIDO ikke selv gør det samme.
Der spyware, i spyware værktøjet, der informerer, EWIDO om, hvad du laver.
Så skidt er ikke gratis, heller ikke det du får, ar FABRIKANTEN.
Husk det.

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 06-11-05 00:31

Hvilket ikke gør det mere legalt at piratkopiere, eller hvad?
Så ville det da være noget smartere at lave et Tips omkring sikkerhed, både freeware og betaling.

Men du havde vel ikke forestillet dig at vi ville lade det her gå upåtalt hen, når vi faktisk sælger programmet, så er du godt nok naiv!

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 06-11-05 00:32

>>Der spyware, i spyware værktøjet, der informerer, EWIDO om, hvad du laver.<<

Dokumentation udbedes, men det får du meget svært ved.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 01:04

Kører du programmer fra ? sender de altid oplysninger om opdateringer/
brugeroplysninger, med mindre du har en firewall, der udelukker al kørsel, UD, af programmet.
Og det er ligegodt, om det er simpelt program om JAVA,,,elller
Selv miniblød MS modtager data fra dig, om du vil det, eller EJ.
Ellers kan du ikke opdatere.
Kaldes det ikke SPYWARE, så ved jeg ikke noget, mere. Eller kaldes det ikke SPYWARE, JO.
De sidder jo hver gang, der er en fejlrapport, som du videresender, til et eller andet ? og tager alle de oplysninger om din PC, som de kan
Men modbevis det.
Men vil som sagt ikke ud i en krig om dette, du gør hvad du gør.

Men meld du mig da.
Ikke første gang man skal i retten.
Godt jeg ikke ville give en XP PRO væk.
Da jeg ikke henviser til en DK side, tror jeg der bliver PROB.
over et link.

Men takker for dem du lige skulle skræmme væk.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-11-05 09:37

Jeg ville da gerne have et link, er blevet MEGET nysgerrig

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 06-11-05 11:17

*LOL*
Du har ikke den fjerneste idé om hvad du taler om, det eneste du har ret i er >>så ved jeg ikke noget<< resten er vrøvl fra ende til anden.
En fejlrapport og opdateringstjek er ikke spyware, desuden kan du undlade at tjekke for opdateringer, hvilket selvfølgelig gør programmet værdiløst, fejlrapporter behøver du ikke sende, spyware er når et program installerer noget på din maskine der indsamler oplysninger om din færden på nettet UDEN dit vidende.
Læs lidt på lektien inden du dummer dig endnu mere.
Fromsej over and out.

Kommentar
Fra : als

Dato : 06-11-05 11:41

Jeg kan da ikke andet end at give Fromsej ret. Hvis auto-opdatering skal henføres under spyware, så luk alle sikkerprogrammer og kør uden. Sikkerhedsprogrammer med auto-opdatering skal da i høj grad benyttes. Jeg kan intet fornuftigt se i sofus.dk's indlæg. Det er ikke andet end opfordring til at begå ulovligheder. Det vil jeg på det kraftigste fraråde. At stjæle er stadig ikke legalt.

Kommentar
Fra : kodyliaermig

Dato : 06-11-05 12:41

Jeg vil gerne bede om et link tak.

Annuller spørgsmålet
Fra : sofus.dk