/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webspil Og løsning til den
Fra : Surf
Vist : 508 gange
40 point
Dato : 05-11-05 17:35

Hvordan Løser man den her

http://www.compfused.com/directlink/957/

Plese Please fortæl mig det

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-11-05 18:01

Hvor langt er du nået??

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-11-05 18:16

nå, hvad er problemet? SÅ svær var den da heller ikke.. Men da moy sjov..
Har du flere?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-11-05 19:20

Vil bare lige fortælle jer at min antivirus/firewall gik fuldstændig amok da jeg gik ind på siden.

Love antivirus/firewall

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-11-05 19:24

bare gi mig hele løsning nå mmmf

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-11-05 21:02

Er du slet ikke kommet nogen vegne??
Den første kode finder du ved at klikke på tallene. Hvis du klikker foroven på et tal, tæller den den opad, forneden tæller nedad. Start fra venstre og klik på tallet og på "push" til der er en lampe, der lyser grønt. Gå videre til næste tal og gør det samme. osv. Du skal trykke på "push" hver gang, du har klikket på et tal.
Når alle fire lamper lyser, så sker der et eller andet.. Prøv selv at fortsætte. Ellers vender jeg tilbage.

Anden del af opgaven er ikke så svær, for det er det samme, man skal gøre hver gang. Så hvis man ikke når det først gang, så prøver man bare igen. Talkombinationerne er den samme hver gang. Hvis du vil have talkombinationerne, så siger du til. Men prøv selv først, ellers er der ikke meget sjov ved det..

(Jeg har BullGuard og ingen problemer med noget snavs...)

Jeg lukker pc-dyret nu, men kommer igen i morgen eftermiddag.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-11-05 17:13

Nåå, så har du nok klaret den selv... Det er altså også det sjoveste...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-11-05 21:23

Ja jeg klare den selv

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål