/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
HJÆLP
Fra : claraogsigne
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 05-11-05 02:06

Jeg har UHMMMM Shreek til mine børn, den er UHMMMM på dvd; men vi kan ikke afspille den i dvdafspilleren.
Hvorfor ikke?
Vi kan udmærket godt se den på computeren.

Har jeg gjort noget forkert, mangler jeg nogle codecs?????

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 05-11-05 02:14

Prøv evt. at UHMMMM den ved lavere hastighed, men det lyder som om at DVDafspilleren ikke kan læse UHMMMM DVD'er. Kender I nogen der har en anden afspiller, så prøv den der.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-11-05 02:16

Vi har selv 3 i huset, de 2 af dem er godt ens, men den sidste er anden fabrikat og den vil heller ikke.
Skal det være nogle specielle dvdére man UHMMMM på.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-11-05 07:40

Det skal lige siges at det ikke er alle DVD-afspiller der kan afspille UHMMMM DVD'er. Havde selv før en DVD-afspiller, af ældre dato, og den kunne ikke afspille UHMMMM DVD'er.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-11-05 09:47

Lyder jeg tosset, eller HVAD er UHMMMM

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 05-11-05 11:26

hi hi " brændte" / downloaded

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-11-05 17:49

UHMMMMM

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-11-05 21:27

hvilket fil har du brændt den fra?
hvis det er en divx eller avi fil er det ikke alle afspillere der kan afspille dem så skal de konverteres først

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-11-05 22:22

SÅ jeg, MINDRE FORSTÅ...
Du skal kode den om til en DVD.
Har du Nero 6 +,,,,
Så skulle du kunne gøre det.
Ellers smid en mail, og jeg sender et UHMMMMMM program, der kan gøre det.
Uden det tager en EVIGHED.
Og den kom IKKE fra mig. Hader at få BAD omtale for noget der ikke er tilladt. ØF
Men programmet viser masser af fejl, når den har brændt færdig.
Bare tryk OK på det hele, så er det FINT BRÆNDT.
Har lige brædt en ØHHHHHHHHH,, Chokoladefabrik, og så siger jeg bare UHM, mere.....HæHæ
eller var det en UHMMMMMMMM der var kodet i DIVX, et eller andet.
Kan klare de fleste FIL FORMATER, INDEN FOR ??? ---- TIL DVD.
Kan også tage MP4
Men jeg ville nok bruge en genskrivelig først, BARE LIGE FOR AT VÆRE SIKKER
-------------------------------------------------------------------------------
° ° ° ±° °° °° ° ° °° °± ° ° ° °
° ° ° °° Ü ° °±°°°±°°°°°° °°± °°° °°°°±°°°±° °Ü ß°° ° ° °
° °°° ±° ° ß ° Ü ± ±²±±±²²°²±°±°±°±°±²°²²±±±²± ± ß²ß Ü ß ° °± °°°
°°°±°°±±²Û±²ÛÜÜÜÜ ß±ß ²±±°²±±±²±°±²±±±²±°±²±±±²°±±² ßÜ ÜÜÜÜÛ²±Û²±±°°±°°°°
° ±°°±±±°±±±±±ÛÛ²²²ÛÜÜÜÜ °±±²±²²±²²²²²²²±²²±²±±° ÜÜÜÜÛ²²²ÛÛ±±±±±°±±±°°± °
°°°±°±°±°±±±²²±²²²²Û²ÛÛÛÜÜÜ ßßßß²±²²Û²²±²ßßßß ÜÜÜÛÛÛ²Û²²²²±²²±±±°±°±°±°°°
°°°° °±°°±±±±²±²²²²±²Û²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜÜÜ ßßß ÜÜÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²Û²±²²²²±²±±±±°°±° °° °
°°°°°°±±°±±±²±²²±²²Û±Û²ÛÛÛÛ²ßß ÜÜÜÜÜÜÛÜÜÜÜÜÜ ßß²ÛÛÛÛ²Û±Û²²±²²±²±±±°±±°°°°°°°
° ° ±°±±°±±±²±²±²²²Û²Û±ÛÛÛÛ² °²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²° ²ÛÛÛÛ±Û²Û²²²±²±²±±±°±±°± °°
°°°±°±°±²±±²±±²±²²²²ÛÛÛÛÛ °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° ÛÛÛÛÛ²²²²±²±±²±±²±°±°±°°° °
° ±°°±°±±±±²±±²²²²ÛÛÛ²ÛÛÛÛ ÛÛß ßßÛÛÛÛÛßß ßÛÛ ÛÛÛÛ²ÛÛÛ²²²²±±²±±±±°±°°± °
ßß ßß ßßßßßßßßßßßßßßßßßßß ²ÛÛÜ ßÛß ÜÛÛ² ßßßßßßßßßßßßßßßßßßß ßß ßß
ÜÜÜÜÜ ÜÜÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ °ÛÛÛÛÜ Û ÜÛÛÛÛ° ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜÜÜ ÜÜÜÜÜ
° ° °°±±±±±±²²±²±²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ² °ÛÛÛÛÛÜÜÛÛÛÜÜÛÛÛÛÛ° ²ÛÛÛÛÛÛÛÛ²²±²±²²±±±±±±°° ° °
°°°±±°°±²±²±²±²²²Û²Û²ÛÛÛÛÛ² °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° ²ÛÛÛÛÛ²Û²Û²²²±²±²±²±°°±±°°°°°
°°±°°±°°±±±±²±²²²²²Û±ÛÛÛÛÛÛÛÛ² °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° ²ÛÛÛÛÛÛÛÛ±Û²²²²²±²±±±±°°±°°±°
°°° °±±±°±±±²²²±²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ °²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²° ÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²²±²²²±±±°±±±° °° °
° °±°°°±°±²±±²±Û²²ÛÛÛÛÛÛÛÛßßßß ÜÜ °ßßÛÛÛßß° Ü ßßßßÛÛÛÛÛÛÛÛ²²Û±²±±²±°±°°°±°
°°±°±±±±±±²±Û²²Ûßßßß Üܲ۲۲ÛÜܲÜÜÜÜܲÜܲÛÛÛÛ²ÜÜÜ ßßßßÛ²²Û±²±±±±±±°±° °
° °±°± ±±°²±²Ûßß ° ±±°²²±²±Û²±²ÛÛ²²Û²±²²±²±²²± ° ° ° ßßÛ²±²°±± ±°±°
° °°±± ßß °ÜÜÜÜÜÜ °°²±±±²±°±²±Û±²±°±²±±±²±±° Ü ß°° ßß ±±°° ° °
° °° Üܲ۲ßß° ßß²ÛÜ ° °±±°°°°° °° ° ß²ß Ü ß Ü °° °
° ܲßß ÜÜÜÜÜÜÛ²ÛÛßßß ß ° Ü ° ° Ü ÜÜ °
°ÜܲÛÛÛÛÛÛÛßßßßß Ü ßßßßßß²²Û²Û²ÜÜÜ ßßÛÛÜÜÜÜ ßßÛÜÜ
ÜÛ²ßß²ÛÛÛ²ßß Üܲ Ü²Ü ÜÛÛ² ²ÜÜÜ ßßßß²Û²²ÜÜ ßß²Û²²ÜÜ° °²Ûß
ß ÛÛÛ² ß ÛÛ² ß Ü ÛÛÛ² ²ÛÛ²± Ü Ü ßßßÛ²² Ü ßßßÛ²²ÛÛ²ß
° °±±²±²²±²Û²ÛÛÝ°ÛÛ²± Û ÛÛ² ±²ÜÜ ÛÛÛ² ²ÛÛÛ² ÜÜ ²ÛÛÛ² ÜÜÛÛÛ²²ÜÜ ßß Üܱ²²±²±±° °
°°±°±±±²±²²²ÛÛÛݱÛÛ²° ² ÛÛ² ²ÛÛ² ÛÛÛ² ²ÛÛÛ² ÛÛ ²ÛÛÛ² ±²²ÛÛ²ßßßßßß²Û²²±²±±±°±°°
° °°±±²±±²²ÛÛ²ÛÛ ²ÛÛÛ²ÜÜ ÛÛ²° ßÛ °ÛÛÛ² ²ÛÛÛ² ÛÛ ²ÛÛÛ ÜÜÜ° ÜÜÛÛÛÛÜ° ²Û²²±±²±±°° °
°°°°±±±²²±²ÛÛÛÛ ²ÛÛ² Ü ßßÛ²ÜÜܲÛÛÛ² ²ÛÛÛ² ÛÛ ²ÛÛÛÜ ²Û²° ßßßß²Û²° ß±²²±±±°°°°
Ü ÛÛÛ² ß ßßß²ÛÛÛ² ²ÛÛÛ² Ü ²ÛÛÛ² ²Û²° ß Ü ²Û²°
ÜÜ °ÛÛ²² :: F4CG :: °ÛÛÛ² ²ÛÛÛ²° ²ÛÛÛ²° °Û²² °Û²²
ÜÜÛßß ²ÛÛ²° presents ²ÛÛ²° ²ÛÛ²²° ²ßß°Üܲ²Û °Üܲ²Û
ßÛ²° ܲÛÛ²° ß²ÛÛ²Ü ßßÛ²²ÛÜÜÜÜÛÛ²ßßßÜÜÜÛÛ²ßßß
ßßÛÛ²²ß °ßßßßß ßßßßßß° ßßßßßß°SINCE 1983!!

° °±°±±²±²Û²ÛÛÞÝ DivX to DVD v1.99.20 ÝÞÛÛ²Û²±²±±°±° °
ÜÜ Ü (c) VSO Software Ü ÜÜ
ÜÛ²° °²ÛÜ
²Û² Cracker...: Team F4CG Release date....: 10-09-2005 ²Û²
²Û² Supplier..: Team F4CG OS type.........: WinALL ²Û²
²Û² Packer....: GiftWrap Number of disks.: [xx/03] ²Û²
Ü ² Protection: Serv.Check Program Type....: Application ² Ü
² ²° °² ²
²ÜÜÜÜÜ ÜÜÜÜܲ
ÜÜÜÜÛ²ßßß ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß ßßß²ÛÜÜÜÜ
²° ÜÜ ÜÜ °²
ÜÜÜÛ² ²ÛÜÜÜ
²Û²ß þ RELEASE SITE: ß²Û²
Û²° °²Û
Û² ²Û
Û² http://www.vso-software.fr ²Û
Û² ²Û
Û² þ RELEASE INFO: ²Û
Û² ²Û
Û² DivxToDVD converts and burns your internet movie files to a compatible ²Û
Û² DVD. ²Û
Û² ²Û
Û² DivxToDVD is a 1 click solution to convert your movie files to a ²Û
Û² compatible DVD playable on any home DVD player. ²Û
Û² ²Û
Û² DivxToDVD supports most popular format such Divx, Xvid, MOV, VOB, ²Û
Û² Mpeg, Mpeg4, AVI, WMV, DV and stream formats. ²Û
Û² It converts your single files into a compliant DVD Video set of files ²Û
Û² and burns it on a DVD media. ²Û
Û² ²Û
Û² The aspect ratio can be automatically selected or forced to a specific ²Û
Û² format. The program works for NTSC and PAL video formats and creates ²Û
Û² chapters automatically. Multiple audio tracks are supported. ²Û
Û² The version 2 uses a completely rewritten interface with subtitles ²Û
Û² support and a lot of new settings. ²Û
Û² ²Û
Û² Key features: ²Û
Û² ²Û
Û² - Supports Divx, Xvid, Mpeg4, Mov, AVI, WMV video format and much more ²Û
Û² - Supports AC3, DTS, PCM, OGG, MP3 and much more audio format ²Û
Û² - Can merge up to 4 hours of data from multiple movies or episodic ²Û
Û² files. ²Û
Û² - Support subtitles files ( SRT ) ²Û
Û² - NTSC / PAL format or auto ²Û
Û² - Widescreen, full screen or auto ²Û
Û² - Automatic chapter creation and edition ( new ! ) ²Û
Û² - Fast preview mode to check if the source is not damaged ²Û
Û² - Quality mpeg2 encoder ²Û
Û² - Fast mpeg2 encoder ( max speed in registered version only ) ²Û
Û² - Save the DVD structure on hard drive or burn it to a blank dvd ²Û
Û² - reliable burn engine integrated ( all format supported ) ²Û
Û² - Themes/skin support ²Û
Û² - Dockable dialogs / customizable interface ²Û
Û² - Variable options and settings for advanced users ²Û
Û² - Support of Double Layer format ²Û
Û² - Multilingual support (...available languages) ²Û
Û² ²Û
Û² DivxToDVD is not affiliated to DiVX Networks. ²Û
Û² ²Û
Û² þ INSTALLATION NOTES: ²Û
Û² ²Û
Û² 1. Unzip, unrar and install program. ²Û
Û² 2. Enjoy ! ²Û
Û² ²Û
Û² _\|/_ PROGRAM PROVIDED FOR TEST PURPOSES ONLY! _\|/_ ²Û
Û² IF YOU LIKE THIS PROGGIE, BUY IT!! ²Û
Û² ²Û
²± Ý F4CG - BLESSED BY THE ANCIENTS Þ ±²
ÜÜÜÝ ÜÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜÜ ÞÜÜÜ
ß ÜÜÜÛ° °ÛÜÜÜ ß
²Û²ßß ßß²Û²
Û²° þ F4CG TEAM INFO/NEWS: °²Û
Û² ²Û
Û² No groupnews available at this time ... ²Û
Û² ²Û
Û² þ F4CG MEMBERS: ²Û
Û²° °ÛÛ
²Û²Ü Member and site info is protected. ܲ۲
ßßßÛ² ²Ûßßß
²° ßß ßß °²
ßßßßÛ²ÜÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜܲÛßßßß
²ßßßßß ßßßßß²
² ²° þ F4CG GREETINGS: °² ²
ß ² ² ß
²Û² CRO - maxxtro - DiViNE - ECL - SH0CK - LUCiD - ZENITH - UCF - STC ²Û²
²Û² - All current and past F4CG members wherever you are! - ²Û²
²Û² ²Û²
²Û² ...and all who keep the scene free. Sell warez and die! ²Û²
ßÛ²° °²Ûß
ßß ß ß ßß
° °±°±±²±²Û²ÛÛÞ Ý last updated 05/31/2004 by Maer Þ ÝÛÛ²Û²±²±±°±° °
...nfo.done.by.maxxtro.of.cRo...

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-11-05 11:36

ups - det er sort snak for mig.

der står shreek 2 dvd rip - kan det være derfor?

Har Nero Startsmart

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 200 point
Dato : 07-11-05 14:35

Hej
Du skal have et program, der kan lave din DIVX om til en DVD film.
Du kan hente forskellige "prøveprgrammer" hos www.download.com og www.download.dk
Eller har jeg skrevet et TIPS, om at brænde en dvd.
http://www.kandu.dk/dk/tip/12632
Har du Nero 6/7, kan du bruge Nerovision.
Men eller skal du have et program.
Kan som sagt sende dig mit.
Virker, men kommer med en masse fejlmeldinger når brændingen er ved at være færdig.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-11-05 14:49

Her er min mail: hpsfreja@familie.tele.dk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 14:51

Hej
Går igang med at oploade det, du får en mail, hvor du kan hente det.
Men brug en genskrivbar dvd først, da alle brændiger, kan gå galt.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-11-05 14:57

tusind tak - håber det virker

Godkendelse af svar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-11-05 22:36

Tak for svaret sofus.dk. Det virker.
Men der kommer ingen menu frem, det skulle have været en dansk, engelsk, svensk og norsk menu på.

Også tager det 3 timer, at få den gjort klar til at kunne spille på dvd

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 22:48

Hej
3 timer, det er hurtigere end de fleste. "Bare lige sådan"
Min Nero tager op til 6/8 timer med en film, af kvalitet.
Menu´en, mener du den i programmet, eller på din film.
Hvis det er sprogfiler til programmet, så kig forbi deres hjemmeside
Det er da ellers rimeligt nemt at forstå, hent film, convert.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-11-05 22:50

ja det er dem på selve filmen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 23:36

Hej
Tror ikke du skal regne med, de følger med, på den udgave, du har skaffet.
Har selv prøvet det, kan ikke finde tekst, eller andet, nogen steder.
Ligegodt hvilket program jeg har brugt.
Muligt de går tabt, fra den originale DVD, til DIVX, og så tilbage igen.
Men prøv, at hente filen frem igen.
Der er et lille kryds, ud for filmtitlen,
prøv at udvide træet, der kan du se, om der er tekster med.