/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvem kan navngive
Fra : ram2
Vist : 517 gange
1000 point
Dato : 02-11-02 12:52

Månedens konkurrence!!!!

Hvem kan navngive de 3 største *alternative begavelser* der opererer på dk.livssyn.kristendom?

Jeg har en liste på 10 - Kan du ramme de 3 af dem??

Obs: Gæt på sig selv, og undertegnede (he-he) er ikke gyldige svar.

Ram2

Accepteret svar
Fra : JanneP

Modtaget 1010 point
Dato : 02-11-02 13:27

Hej ram2!
Hvis du mener deres rigtige navne, så melder jeg pas - men deres viste navne har jeg 4 bud på!

Børge Højlun
larsen
Live4Him
Kall, Mogens

*GG*
JanneP

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 02-11-02 14:04

hEY ram2

Er du ved at være træt af Kandu.dk??? Dette spørgsmål kan da umuligt være 1000 point værd! Det ville kræve at det var et svært et

Mine skud er flg.:

Summer
Strarup
Nocom

-/o HeyO mblm

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-11-02 14:11

Hej begge.

Nej da JaneP - bare deres aliaser, hvis de ikke bruger andet - det er godt nok.

Ikke dårligt, men vi må lige se om der komme flere bud.

Og til mblm - Det skulle ikke være svært, men morsomt. Det har jo altid kostet lidt at more sig.

Ram2

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 02-11-02 14:19

Hehehe - jeg morer mig allerede...

-/o HeyO mblm

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 02-11-02 17:07

fffffnnnnnn ggggggg looooooool - hulk - ræk mig lige et lommetørklæde GGGGGG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-02 16:49

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9SOw9.203640$Qk5.7264280@news010.worldonline.dk...
> Månedens konkurrence!!!!

Hør her, Einstein. Står du ikke til udsmidning hos kandu. Hvis du
insisterer på at være her, så bliv on-topic. (ja, det er jo et af de
svære ord, du har lidt problemer med, men det betyder, de emner
der postes, skal følge gruppens fundats. Hvis du skriver; "fundats
livssyn kristendom", hos Google, så kan du se, hvad det betyder)

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-11-02 17:39

Undskyld Villy.

Hvor skal jeg så placere spørgsmålet?? - Kan jeg nå at lave det om???

Du glemte at svare på mit spørgsmål !!

Ram2

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 02-11-02 19:28

> Vidal Villy

HAHAHAHAHAHA eehh heehehehehe - jeg dør.....

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 02-11-02 19:42

Ja nu kan jeg heller ikke holde mig længere ggg huuhhhlllkk snøft... Undskyld villy - men du minder mig altså om en af de andre på kandu.... looooool (gæt selv ram2...) ggg - nåhh nej helst ingen SPØGsmål her...

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 17-11-02 11:16

... og så er måneden ikke engang slut...
Glædelig jul!!

JanneP

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-02 12:39

Hej JanneP.

Tillykke med pointene. Du ramte ikke ved siden af.

For god orden skyld skal jeg lige bemærke, at det ikke er mig der frigav dem, men Kandu, hvem jeg nu vil spørge, hvorfor de ikke overholder de tisdfrister de selv har sat.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-11-02 16:40

Hej igen JanneP.

Jeg har lige set det sidste fra denne Mogens Kall, og du har fuldstændig ret. Her er virkelig tale om det man populærspykologisk kalder en "hæklefejl i kysen".
Typen er simpelthen livsfarlig, og skulle fratages sine borgerlige rettigheder, herunder ytringsfrihed. Det er så slemt, at selv Andreas undrer sig.

Mvh
Ram2