/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
vil.du jeg fandt påænget !!!!
Fra : natmaden
Vist : 488 gange
499 point
Dato : 04-11-05 19:46

Det havde klisteret sig fast i cyberspace, men renterne de go'e nok
så du får liget de 498påænger , som tak for omærksomheden..

Og så ikke mere om mine regnefærdigheder
Natmaden

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 509 point
Dato : 04-11-05 20:15

wooooow

ehm.....nu er der et poæng væk..igen?

.o0...(..det' nok fordi det er vinterølledag, i dag..)

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 20:25

Tak for svaret vil.du.
næe der er ej og du fik 10 extra for hurtig besvarelse
Min købmand solgte dem alerede i formiddags, men der var jeg på kaffe og rundstykker.
Har en der end ikke er åbnet, og det for vente den skal filmes og sendes til en ven(billedet altså),
han elsker denne dag og har ikke været i dk til tiden i 6 år

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-11-05 21:09

Ejjjj, du er sqda OND *gggg*.
Kunne du måske finde på at animere den - så den hopper lidt rundt og måske ender i DIN hals ? (det er ikke en ide! Det er et spørgsmål!)

Det er ikke meget jeg drikker men sneøl smager godt

Pænt tak for points + 10.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 21:25

Har overvejet at sende ham billedet i et brev sammen med kapslen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 21:31

gå til tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/77450
Så får du osse de point.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-11-05 01:17

nææææh tak, rette vedkommende er arriveret

Du sender da ikke sådan et ONDT billede? (det kunne jeg godt finde på *GG*) - men du tør ikke ævvvbævvv - tør ikke ævvbævvv

Natnat..mad

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-11-05 18:41

tja, det er gjordt, med brev og kapsel, han skulle jo nødigt have det for sent

Det værste er at han retunere noget , så jeg bliver grøn af misundelse [piv]

Han bor ca. 50km fra rocky mountain, og kunne finde på at sende mig et ligende billed.
bare med sne, ski, badebukser og budwieser . tavelig fyr, ikke osse.