/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genvejstaster og MS registreringsdatabas~
Fra : Odyssey1987
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 04-11-05 17:56

jeg har købt en bærbarcomputer i aldi og der er nogle genvejstaster på som kun virker til windows medieplayer og et andet program som fulgte med. Jeg bruger ingen af delene så jeg kunne godt tænke mig at de også kunne bruges til et andet program. Jeg bruger Winamp og der kan man konfigurerer hotkeys men da jeg prøverde det kunne den ikke registrer knapperne. Jeg har ringet til deres hotline og de sagde at den eneste mpde man kunne få det til at virke var ved at pille i registreringsdatabasen. Mit spørgsmål er om der er nogen som har erfaring med at rode i databasen eller har en anden ide som de vil dele med mig...
På forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-11-05 18:07

hvis du ved 100 % hvad du laver i reg.basen - tjah så er det op til dig - hvis du er det mindste i tvivl så undlad

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-11-05 18:25

Tag i hvert fald en kopi af hele databasen før du "piller" Men pil kun hvor du føler dig sikker

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 08-11-05 09:28

har du googlet det??

\knap

Kommentar
Fra : Odyssey1987

Dato : 28-11-05 19:46

ja... kunne ikke finde noget...

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 28-11-05 23:33

så har du ikke googlet det godt noik!!!!!!

\knap