/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langsom XP
Fra : Vestjyden
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 02-11-02 12:24

Jeg har en Intel 2,0 P4 computer med 512 MB DDR ram og 80 GB Maxtor fluid 7200 RPM harddisk, som efter geninstallation af XP Home og opgradering via Windows Update kun tager ca. 15 sekunder om at starte op. Efter nogen tid tager det næsten et minut at starte op, og alt kører langsommere. En kammerat har fuldstændig den samme computer som jeg, da vi har bygget dem samtidig, og hans kører hurtigere .

Hvad jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er galt?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-11-02 13:34
Accepteret svar
Fra : jenschrmunk

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-02 13:45

EFTERHÅNDEN SOM DU INSTALERER VIRUS SCAN , OFFICE OSV VIL XP BLIVE LANGSOMMERE, FRA START HVOR DER KUN ER XP VIL DEN STARTE HURTIGERE.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-02 13:13

"Vestjyden" <Vestjyden.news@kandu.dk> skrev
>
> Hvad jeg kan gøre for at finde ud af hvad der er galt?
>

Samling din opsætning med din kammerat.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : als

Dato : 02-11-02 14:44

Spyware på puteren? Måske. Tjek ved hjælp af ad-aware. http://www.lavasoft.dk

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 10-11-02 12:48

jeg går ud fra als mener www.lavasoft.de jeg kan ik finde noget på dk...
så jeg laver bare et direkte link til interreseret!!!
http://www.cheetaa.com/lava/aaw.exe

Godkendelse af svar
Fra : Vestjyden

Dato : 06-01-03 18:31

Tak for svaret jenschrmunk.