/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
gode Acad tegninger
Fra : Rodrigo
Vist : 1016 gange
50 point
Dato : 02-11-02 11:00

Hej !
Er der slet ingen der har lidt gode Acad tegninger over, huse, div. genstand osv..? Jeg er lidt nysgerige hvad ander har lavet og hvordan de bruger Acad og hvad folk laver Måske nogen der ved hvor man kan finde nogen Acad teginger til downloade på internet ?

Send mig gerne på styleforce1@yahoo.com

Go' vinter

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-11-02 11:18
Accepteret svar
Fra : meiland

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-02 20:51

Hej Rodrigo !

Gode autocad tegninger ??? Jeg har lige et enkelt spørgsmål først. Har du erfaring med autocad eller skal du have en opgradering ??

God øvelsesbog fås hos www.uhrskov.com "2D øvelser til bygningstegning".
Bygningsdetaljer ifm. brug af rockwool´se www.rockwool.dk. Her er iøvrigt en del links til andre byggeting. Sanitet kan fås ved henvendelse til max Sibbern der er Iføs forhandler. Desuden findes der Velux (sammen med katalog), Dansk Eternet, danogips.

Det er sikkert fine links fra Technet, men udenlandske tegninger => sikkert undenlandske standarder, herunder møbler, mål osv.

Hvis du har specifikke spørgsmål, så mail til mig.

/meiland

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-11-02 11:36

Hej Rodrigo !

Kig ind på nogle af disse sider, her kan du se at jeg har brugt Autocad til
at tegne min selvbyggede bil, på andre sider er der landkort og plantegning
af et hus.
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page12.html
Der er også en side om hvordan jeg bruger Autocad

Hilsen fra
Michael

Kommentar
Fra : Mr.Knowhow

Dato : 17-11-02 21:21

Hej Rodrigo

Prøv evt. disse links, jeg har selv fundet en hel del gode tegninger på disse sider.

http://www.bmsf.dk/subcad/Links/ramme-links.htm
http://caddepot.com/dcd/Autodesk/Blocks/

Hilsen Mr.Knowhow