/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
underholdning !!??!!
Fra : hellobal1
Vist : 2643 gange
50 point
Dato : 04-11-05 08:37

Hej min søster fylder 30, og jeg ville gerne bidrage med et eller andet skide sjovt, som ikke er en sang... er der nogle der har en god ide eller som har en sjov måde at holde en tale på ell. så vil jeg meget gerne høre fra jer..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 04-11-05 08:49

Du kunne jo rappe din tale?

Måske du så kunne få gæster til at rappe med, et omkvæd?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-11-05 09:01

Mandestrip da !
http://www.mrpink.dk/

Kommentar
Fra : MarleneP

Dato : 04-11-05 10:08

En tale, hvor du undervejs forærer (og ifører) hende en masse små rekvisitter, der hører til, når man for alvor træder ind i "de voksnes rækker". Eks. : Tørklæde á la Mette Fugl til den modne karrierekvinde, Hyggesokker til fredag aften hjemme foran TV, kasket el. pandebånd når man gerne vil virke ung og sporty i fritiden, et forklæde til at symbolisere det husmoderlige, strømpebånd, skibriller - det skal ende med at hun ser komisk ud! Du skal selvfølgelig afpasse det efter hende, hvad laver hun i sin fritid, er hun gift, har hun børn? Pas på, ikke at træde hende alt for meget over tæerne, det skal være i en positiv tone.

Mvh. Marlene

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-11-05 10:42

Hvis du er jyde, kunne Ester Brohus' søster være en formidabel underholder. Hun hedder Gitte. Der kan jeg garantere dig der er så meget tryk på så man er tæt på at pisse i bukserne af grin http://www.komiker.dk/gitte_brohus.htm

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 12:53

Sig til alle gæsterne at det er udsat til næste lørdag,,,, hun glemmer det aldrig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-11-05 13:52

Du kunne holde følgende lile tale. Start med at se meget seriøs ud og gerne som om du har tænkt dig at holde en MEGET lang tale. Når talen er slut skal du ned og sidde HURTIGT.

"Der kommer en dag i enhver mand/kvindes liv, hvor han/hun føler lyst og trang til at rejse sig op og sige et par ord."

Kort pause - se dig lidt omkring - SÅ:

"Så nu vil jeg sætte mig ned og vente på denne dags komme!"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 14:24

Her http://ding-dong.net/kandu/_pic/f_tekst.jpg

Den blev brugt til en 30år fødselsdag , til meget morskab.
Du må selv skrive den af. journalnr. er fødselsdagen.
Og så noget navn og adresse.
Den var trykt til alle ved festen, og kan synges, men ikke nødvendigvis.
Resten regner du nok selv ud.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 16:34

hellobal1 -> Har du glemt dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 07-06-06 13:12

hej natmand den hjemmeside du har virker ikke kan du forsøge engang til !!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-06-06 15:26

hej hellobal1
ja den er flyttet til anden server, og er ganske dynamisk, den ændre sig hele tiden.
og har ikke mere en kandu del , men du kan fange den her (i en kortere periode)
http://ding-dong.net/f_tekst.jpg

PS. grundet grundet rod med firewall og internetudbyder, er det muligt at den ikke kan ses uden
for lokalnet, så kan du ikke se den lægger jeg den et andet sted.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-07-06 10:52

Nå nu blir søster snart 31

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 24-07-06 19:55

sorry sorry.... natmand er du ikke frisk på at skrive et nyt link der virker så skal jeg nok være hurtigere denne gang !! mange gode sommer hilsner..

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-06 20:29
Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 25-07-06 13:08

tak nat-mand !!

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 25-07-06 13:09

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-07-06 13:14

Ja du må selv renskrive
Og selv tak