/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
snyd i spil
Fra : Brommi
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 04-11-05 08:14

Hvis man søger på nettet efter en trainer til et computerspil, finder man ofte mange forskellige typer.. ser ofte at de kalder dem for feks +5, +3, +2.....
mit spørgsmål lyder...
Hvad mener de med feks "+5" ?

min erfaring siger mig at forskellen er at nogle virker og andre gør ikke men jeg spiller ikke ret meget computerspil, måske er der en god forklaring på skidtet.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-05 08:31

+5 er 5 snydefunktioner! f.eks penge, våben, hurtigere bil alt efter hvad det nu er for et spil!
Mange trainers er lavet specifikt til een bestem version af spillet. Hvis du f.eks har downloadet en patch til spillet opgraderer du versionsnummeret!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 04-11-05 09:13

nåååå ja.. det siger jo sig selv.. hehe men har nu aldrig lagt mærke til det før

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 04-11-05 09:13

Tak for svaret tedd.