/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Erfaring med Novafon?
Fra : Axelise
Vist : 4223 gange
100 point
Dato : 03-11-05 18:27

Er der nogen her, der har erfaring med at bruge et Novafon massage-apparat? Det skulle efter sigende være godt mod både muskelspændinger og gigt, og jeg overvejer at anskaffe mig et til behandling af gigt og muskelsmerter på min hund samt muskelinfiltrationer på mig selv. Og jo, - jeg er stor tilhænger af motion, frisk luft, massage osv. og praktiserer allerede dette. Apparatet er tænkt som et supplement til hvad man ellers kan gøre.

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-05 08:41

JEG HAR ET APPARAT OG BRUGER DET I PERIODER, SYNES DET ER EN SUPER GOD TING, DET SÆTTER GANG I KROPPENS EGNE MEKANISMER TIL HELBREDELSE.
DET ER ET SUPER GODT SUPLEMENT, DA DET KAN VÆRE MED TIL VIRKELIG AT LINDRE BLODGENNEMSTRØMNINGEN I DIN KROP.
JEG HAR HAFT DET I MANGE MANGE ÅR, HAR ET MASSAGE HOVED DE VIST KANDER FOR GULD.

HELD OG LYKKE
MVH AG112

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 04-11-05 08:52

Hej AG112
Godt at høre, at du har gode erfaringer med apparatet. Jeg har kigget i Den Blå Avis efter annoncer, men der er ikke nogen apparater til salg, - kun annoncer fra folk, som gerne vil KØBE en Novafon. Så det siger vel også lidt om, at man åbenbart ikke har lyst til at skille sig af med apparatet, når først man har det?
Jeg læste engang for mange år siden i et blad, at apparatet skulle være rigtig velegnet også til hunde med gigt og ledsmerter, så det vil være spændende for mig at prøve på min hund udover mig selv.
Har også læst, at der ingen bivirkninger er ved brug og at man kan bruge Novafon så tit, man har lyst. Er det rigtigt?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-11-05 09:50

DER ER INGEN BIVIRKNINGER, DA APPARATET SÆTTER GANG I BLODCIRKULATIONEN, SOM SÅ IGEN FORPLANTER SIG OG SÆTTER GANG I DET "DÅRLIGE" STED, SÅ DET BEGYNDER AT ARBEJDE INDEFRA.
OG JA BRUG DET SÅ OFTE DU KOMMER I TANKE OM DET, LAD DET EVNT. LIGGE FREMME, SÅ DET ER NEMT AT HUSKE.

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 04-11-05 15:07

Tak for svaret AG112.

Kommentar
Fra : blunde

Dato : 09-11-05 23:26

Juhuu, det lyder godt, har netop lejet et apparat for et par måneder, og er meget spændt på om det virker. Jeg har lejet det med henblik på at få sat blodcirkulationen igang....har prøvet det for første gang i aften, og hold da k... hvor jeg bare blev rød og begyndte at klø...så et eller andet sker der. Har nu tænkt mig at "måle" mig, og så ellers kæmpe derud af i en måneds tid, for der efter at finde målebåndet frem igen.....
Tænk hvis....?