/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
To do liste - Hvordan?
Fra : tbayj
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 03-11-05 17:19

Min kone og jeg vil gerne lave en " to do liste ". Altså en uge plan hvori vi skriver hvilke praktiske ting vi skal nå. (eks Tirsdag gøre rent i køkken ) Jeg har set en skabelon i word til mac, men den findeas ikke på min pc. Findes der sådanne skabeloner et sted eller skal an selv lave det?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-11-05 17:27

Hvis du har office pakken, kan du lave det i outlook!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-11-05 17:28

outlook idag -> opgaver

eller du kan drøne det ind i kalenderen!

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 03-11-05 17:32

Det er en ugeplan jeg søger som kan printes ud. Hvor man kan plotte det ind i kasser.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-11-05 17:38

Det kan out-look'en da!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-11-05 08:28

Hvis du ikke har Works eller MS Outlook, er denne kalender en mulighed
http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-05 09:42

Du kan også lave den i excel.
Jeg bruger excel meget til skemaer - da den er let at styre feltformatering i.
Samtidig er der god kopiereingsmuligheder så man ikke skal tænke på på andre datoer end den man skal begynde med.
Når ma nanvender auto kopieringsfunktionen tager den alle genskaber med til næste fel det er lækkert.
Og så får man det layout man ønsker.
mvh Benjmain

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-11-05 10:34

Word har forresten også en kalender.

Filer ->ny -> andre dokumenter -> guiden kalender

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-11-05 11:42
Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 06-11-05 18:25

Tak for svaret Benjamin.Hansen.