/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilholder til GPS/PDA
Fra : dokkic
Vist : 407 gange
80 point
Dato : 03-11-05 16:37

Hey,

Har købt en Pocket Loox 410 med der tilhørende GPS modtager, men den er desværre leveret med en rigtig dårlig holder til bilen. Jeg leder efter en holder, som man kan klikke ind i vifterne så PDA'en sidder fast. Den skal helst være billig.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 03-11-05 17:09

lav den selv fordi selvgjort er velgjort
eller kig på
http://www.thansen.dk

evt:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=617999162&n=496906945&pn=504455108

Kommentar
Fra : dokkic

Dato : 04-11-05 14:35

Hvordan kan man selv lave den?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-11-05 18:17

Øhh, jeg har lige købt en ligedan, og den holder der følger med kan man da bare trykke sammen om PDA'en så sidder den godt, rigtig godt fast!!!! Der er en lille knap under vingen til venstre man udløser den med.....

Du har garanteret allerede selv regnet den ud, eller hvad????????

Kommentar
Fra : dokkic

Dato : 05-11-05 19:28

Ja, men der er sidder en meeeggget dum og ubruglig sugekop bagpå som gør den helt umuligt at bruge. Og der er ikke noget bagpå til hvor man kan sætte den fast i en vifte. Og ved godt at man kan trykke den sammen om pda'en, men det kommer den jo ikke ligefrem op og hænge af.

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 80 point
Dato : 05-11-05 19:53

Hvad er det for en vifte? Sugekop armen er fleksibel, du kan forme den som du har lyst, selvom den er lidt hård i det, knækker den ikke.

Kommentar
Fra : dokkic

Dato : 05-11-05 20:13

Det virkede sgu' prøvede det lige tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : dokkic

Dato : 05-11-05 20:14

Tak for svaret IceCap.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-11-05 21:21

*SS* Kunne ikke lade være med at grine lidt af dig ;) Men tak for grinet anyway! Held og lykke med den, den virker helt vildt fedt!!!!

Kommentar
Fra : dokkic

Dato : 05-11-05 21:22

Ja, har du opdateret X-Road?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-11-05 23:00

Nej, ikke endnu, men det kan man gøre gratis..... Har du haft problemer med det ???

Kommentar
Fra : dokkic

Dato : 06-11-05 00:04

Nej overhovedet ikke. Tværtimod synes jeg, at den er blevet 5 gange bedre. Ja, det er gratis at gøre og tager kun 5 minutter.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-11-05 00:10

Ok, fedt - tak for tippet, så meget desto større grund til at få det gjort hurtigere.

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 07-07-06 15:41

Hej dokkic
Jeg ved ikke om du har løst dit problem med car kit.
Hos http://www.danskdatasalg.dk/ hvis du går ind under NAVIGATION/Bilmontering/carcom der kan du finde alle tiders aktiveholder med alle mulighedder, både fast montering og sugekop.
har selv en, der er rigtigt godt og pengene værd.

Ruffi