/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
commadore 64 spil
Fra : Darr
Vist : 384 gange
150 point
Dato : 03-11-05 14:23

hej
jeg har lige søgt på et gammelt commadore 64 spil og fået hjælp til at finde det her på kandu.

nu opstår så det næste problem. kan man overhovedet køre spillet eller ændre det så man kan spille det når man har en XP.

formatet hedder D64file
eller bag spilnavnet står der d64

er der nogen der kan hjælpe, eller kan man overhovedet køre spillet mere med mindre man har en C.64

hilsen darr

Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 03-11-05 14:39

Prøv den der.. Det tog mig ca 15 sekunder at finde på google.dk. Søgte på commodore emulator
http://www.ccs64.com/CCS64%20V3.0%20Beta%201.7.zip

Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 03-11-05 14:40

Vil du ikke sende spillet til mig:P
skagen-unge@skagen-unge.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 15:50

spillet var... load runner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 15:54

og her er linket

http://www.filmtilsalg.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-05 18:21
Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 04-11-05 14:00

Var mit svar tilfredsstillende

Kommentar
Fra : Darr

Dato : 08-11-05 20:28

hej
jeg tror det er rigtigt det du har fundet til mig, men
jeg er totalt novice mht computere.
jeg har nu det ønskede spil liggende på min pc, jeg har også CCS64 V3.0 Beta 1.7 liggende på skrivebordet

og hvad gør jeg nu
jeg kan åbne spillet der indeholder 2 mapper:
en d64 fil, der hvis jeg siger open kommer med en flok dos koder (tror jeg)
og en ulæselig notepad og
hvilke af de mapper der er i CCS64 V3.0 Beta 1.7 skal jeg bruge
hvad gør man herefter eller i hvilken rækkefølge.
eksisterer der en brugsanvisning(for sådan nogen som mig)

mange hilsner
darr

Kommentar
Fra : Darr

Dato : 08-11-05 20:51

hej
jeg har også en version CCS64 v3.0 beta 1,5 på mit skrivebord nu
her kan jeg åbne et ikon der ligner et commadore tastatur, hvorefter jeg får en commadore skærm frem på min skærm.
jeg kæmper videre med at se om jeg kan komme i kontakt med spillet også

darr