/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er min gave?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 388 gange
2 point
Dato : 03-11-05 08:40

Hvor skal jeg skrive hen, for at gøre kandu.dk opmærksom på, at de har glemt/overset/henlagt min gave fra Juli måned?

Det er da heldigvis ikke sådan, at min lille verden smuldre over det, men jeg har forstået det sådan at jeg ikke er den eneste der har ventet i laaaaaaaaaaang tid på min lovede månedspræmie

Og så er det jo der former sig en lille tanke i mit hovede, om hele kandu holdet har så travlt, at de ikke kan holde det de lover, eller de måske er blevet beemet op til et sted, hvor der ikke findes posthuse??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 08:46

husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.

Vi takker mange gange for din indsats.

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-11-05 08:46

Mener der har været problemer i den retning førhen.
Prøv service@kandu.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 08:47

Hov starten kom ikke med

Hvis du ikke har opgivet en korrekt adresse på kandu.dk
(husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-05 08:52

Teg det heeeeeelt roligt michaelmoeslund. Kanduteamet er ikke hurtigere til dette end de er til alt muligt andet.

De vil osse på det punkt skide på deres brgere og en ventetid på 3-4-5 mdr. er helt normalt. Man kan sige, at hvis de skulle ernære sig ved akkordarbejde, så døde de af sult.

Det værste er den arrogance de viser deres brugere....... de er simpelthen så pis hamrende uforskammede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-05 09:09

ja de skal have oplysningerne om navn og adresse osv i din profil - men skriv til dem - jeg vand jo også den pakke med works og fik den kort efter at du vandt - så du får den nok kort efter denne måneds vinder mon ikke ?
Første gang fik jeg den blot ni dage efter - lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-05 09:27

'Normalen' har været 5-6 ugers leveringstid på Månedens præmie.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 03-11-05 09:29

Jeg fik min 1 måned eller 2 efter.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-05 09:32

Har skam haft min adresse på min profil siden jeg oprettede den....

-Jeg vil ha pakker! pakker pakker....

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 12 point
Dato : 03-11-05 09:50
Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-11-05 09:52

Tak det var lige hva jeg trængte til... -vil du hjælpe med at samle?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-05 10:04

Det kan du lige tro !!!