/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
udskriv med farver
Fra : hubi
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 02-11-05 15:50

hey jeg har lige lavet en hjemmeside i frontpage. opgaven skal afleveres på papir (ved ikk hvorfor). når jeg åbner html dokumentet i en browser og sider vis udskrift så kommer baggrundsfarven ikk med ud... hvordan får jeg den til at skrive det ud også...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-05 15:55

I Internet Explorer kan du gå ind under Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret og sætte flue i Udskriv basggrundsfarver og billeder (nederst på rullelisten).

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-12-05 20:47

Har du ikke mulighed for at vægle i Filer > udskrift , at den skal udskrive med baggrundfarve ?

Den vælger nok ikke at udskrive hjemmesiden med baggrundsfarve da oftest er unødvendigt. Hvilket niveau it skal opgaven laves til ?
J

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 16-12-05 18:42

Jeg kan godt lide når folk ikke svarer...