/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kryds i stedet for billeder
Fra : clou
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 02-11-05 13:35

Kære alle

Håber på hjælp!

Jeg har mange søde mailvenner som af og til sender søde mails m. forskellige billeder ved siden af teksten. Når jeg videresender dem til de øvrige i min mailboks, kan de også læse dem og se billederne som jeg kan.

Nogle af mine mailvenner videresender dem så til andre og nogle gange også til mig. Der kommer så kun et kryds i stedet for billederne, hvorfor?

De har prik inde i Indstillinger i at sende i samme format som de har modtaget. De har også "flueben" i at afsende som HTML.

Håber dette lidt brogede spørgsmål kan besvares, så jeg kan afhjælpe deres problem.

Knus fra

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-11-05 13:36

PS: Det hele foregår i Outlook Express

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-11-05 13:38

Billeder kan indeholde aktive x, som kan være skadelig for PC, normalt skal du tillade billeder, på en linje i outlook, når mailen kommer.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-05 13:40

funktioner - indstillinger - sikkerhed - fjern flueben i bloker billeder

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 02-11-05 13:45

1000 tak for svaret miritdk, det var lige det der skulle til.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-05 14:17

- det er som regel de der småting man sjældent husker ...... jeg har lige siddet og bakset med proceslinien der bare drillede - og lige med et artede den sig - oven i købet på lige akkurat den måde jeg havde afprøvet op til flere gange ... windows veje er uransagelige