/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
ruteplan for CYKLISTER
Fra : pipzi
Vist : 19771 gange
100 point
Dato : 02-11-05 08:52

Hejsa.

Lige et lille hurtigt spørgsmål, hvor jeg håber, at en kan svare mig hurtigt.

Findes der mon en ruteplan til cyklister, ligesom man på Krak.dk kan lave en for bilister ?

jeg vil blive MEGET glad, om der er en der kan hjælpe mig i en fart...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-05 08:56

Det er meget at finde her: http://www.dcf.dk/composite-28.htm

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-11-05 08:59

jo men der er jo ikke nogen rejseplan, ligesom man har til bil, på Krak.dk

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-05 09:02

Nej, men noget der ligner, kunne være dette link fra Skov og Naturstyrelsen
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=2073

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-05 09:04

find dem på de links der er på siden. regionale ruter, nationale ruter osv. eller søg på marguriteruten. det er cyklistvenlige ture i skønne omgivelser. men du kan jo også sætte dig hen og kigge i turist brochurer, og selv tilrettelægge din rute. de bedste oplevelser ligger som regel helt uventede steder, så det med at følge en standardrute er ikke altid optimalt

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-11-05 09:05

Det jeg helt præcis søger, er til at finde de korteste/hurtigste veje rundt i Århus.

Jeg har en rute jeg skal cykle, og når jeg tager den på Krak.dk bliver der er en kæmpe udvej, fordi at der er en masse enrettede veje osv... men cyklister må gerne færdes på de fleste af dem... Så derfor søger jeg egentlig helt specifikt til Århus by og omegn :)

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-05 09:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-05 09:06

Du kan finde en del på dansk cyklistforbunds hjemmeside

http://www.dcf.dk/composite-46.htm

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-05 09:07

det kunne du jo bare have sagt. jeg troede det var til en ferietur

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-05 09:07

eller www.map24.dk når det er rundt i Århus

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-11-05 09:16

Nordsted, men det e rjo ikke for cyklister, den laver præcis samme omvej som krak :(

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-05 09:19
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-11-05 09:45

"det levende Danmarks Kort" kan lånes på biblioteket
der er cykelruter på det f.eks. ruter rundt om Limfjorden

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 02-11-05 17:29
Annuller spørgsmålet
Fra : pipzi

Dato : 18-07-06 21:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål