/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Sofus.dk
Fra : jangchr
Vist : 421 gange
1 point
Dato : 02-11-05 08:21

Du må ligge alle de link ud du vil,jeg er sgu ligeglad hvor mange du ligge ud,men du kan jo godt være mere præcis i dit gratis musik når du kun er brudstykker af musiken du linker til

P.S Jeg ved også godt hvor jeg kan få alt det gratis musik/film/spil/programmer jeg vil på nettet,men jeg vil da ikke ligge et link ud til det for så varede det ikke lang tid før det bliver stoppet

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-11-05 09:13

Og det link du har lagt til supertramp er direkte ulovligt,man skulle tro at du kommer fra APG og prøver at lokke så mange som muligt i fælden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-05 11:08

AJ's svar, er at det må man !
Men man kan ikke bare overtræde regler.
Regler om link til ulovlig download, har kandu da ingen magt til at overse. !
I følge bla. dk-hostmaster , er ejeren af et domæne juridisk ansvarlig over for alt aktivitet, på dennes side.

Hvor man skal sætte grænsen for hvad man skal anmelde, tja det står vel i loven. ikke i kandus eller i Lord AJ's.

Fyyyy Arne, det burde du da vide... (c) (R) og den slags ting...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-11-05 12:48

Nej det er måske rigtig,men hvis du ligger en link på,feks.sol.dk hvor der henvises til ulovlig download bliver det slettet ret hurtig,men dem der har kandu holder åbenbart ikke øje med deres hjemmeside

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-05 14:07

jangchr - fornuftigt at oprette en tråd, da det det er en uskik at debattere i tips.

natmaden > hvor kommer AJ ind i denne polemik - - - ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-11-05 14:17

AJ,jeg tror han kom ind fra en anden tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/77295

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-05 14:28

OK - tak - men vil ikke købe spørgsmålet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-05 15:45

Pjat med dig Bent, det koster kun 1 ledigt point. Men her er den første del:

Citat
Musik Spørgsmål Point : 1

Fra : sofus.dk Send til en ven Dato : 01-11-05 22:02

Spørgsmål : "Er det lovligt"

Hej
Siden alle herinde er så kandu/kloge.
Ville jeg bare høre.
Er det lovligt, at ligge et link, HERINDE, til en side med musik.
Eller skal den ind under TIPS.

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-11-05 22:03

Du må lægge alle de link'd du vil. Det er der ingen love imod.

1 Kommentar

Fra : Eyvind Dato : 01-11-05 22:09

Der ingen love i den retning, men nok mange meninger om hvad man bør og ikke bør.
Da det er under musikkategorien lyder det da meget naturligt at lægge et musiklink her.
Det er kun få der er Kandukloge - de andre er bare kloge..................tror de.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 1 point
Dato : 02-11-05 19:48

Fatter slet ikke at der kan være tvivl.
Undskyld det manglende link Bentjuul.

Rent efter tingene regler, så har du overtrådt kandu's regler ,ved at indsætte noget fra en anden tråd, AJ !
En anden har jo måske midstet et p.

Og kandu har da vist nok [c] på indlægende .

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-05 19:58

Ikke for at det bekymre mig, jeg gør det jo sæl. !
Men muskibrancen, og antipiratgrupperne det er jo rent statsstøttet mafia..
Det er meget billigere at slå naboen med en kølle, og tage billeder af hendes 4årige kat,
drikke hendes årgangevin, brænde huset ned og køre hendes mand over med en damptromle.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-11-05 08:05

Sofus.dk svare åbenbart ikke,så jeg lukker tråden

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 04-11-05 08:05

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 10:02

Selv tak jangchr, nu får jeg den nok i ho'et igen, en gang

It's a jungle out there