/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Quick lunch.. Hvordan er det nu
Fra : AhHaIC
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 01-11-05 23:12

Jeg har geninstalleret windows xp home edition... Men mine quick luch iconer er ikke sat til, hvordan gør jeg det.. Og hvordan får jeg det icon frem nede til højre, hvor jeg kan justere min lyd så jeg ikke skal ind i kontrolpanel og gøre.. ?? Nogen der ved..

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-05 23:28

Quick launch slås til h.klik nede på process linien -> værktøjslinier -> v. klik på hurtig start
ang lyden, ind i kontrol panelet åbn lyd & lydenheder, sæt hak i *vis ikonet for lydstyrke på proceslinien'
MVH.
EXTERMINATOR

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 01-11-05 23:32

Tak for svaret EXTERMINATOR, præcis og hurtigt, kanon svar tak

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-11-05 23:34

AhHaIC> Det er i reglen dårlig stil at besvare så hurtigt. Nu skal alle kandu'er der er interesseret i svaret købe sig til det. Men det får du selvfølgelig også noget ud af.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-11-05 23:36

det var da så lidt
skulle det være en anden gang
MVH.
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 01-11-05 23:38

Sådan er det... Jeg bruger ikke kandu til at samle point eller køre nogen bestemt stil.. Jeg hjælper der hvor jeg kan hjælpe og køber mig til spørgsmål hvis jeg har lyst, hvad du bruger det til er ikke mit problem.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-11-05 23:54

Noteret.