/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Er det lovligt
Fra : sofus.dk
Vist : 446 gange
1 point
Dato : 01-11-05 22:02

Hej
Siden alle herinde er så kandu/kloge.
Ville jeg bare høre.
Er det lovligt, at ligge et link, HERINDE, til en side med musik.
Eller skal den ind under TIPS.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 01-11-05 22:03

Du må lægge alle de link'd du vil. Det er der ingen love imod.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-05 22:09

Der ingen love i den retning, men nok mange meninger om hvad man bør og ikke bør.
Da det er under musikkategorien lyder det da meget naturligt at lægge et musiklink her.
Det er kun få der er Kandukloge - de andre er bare kloge..................tror de.

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 22:14

Tak for svaret arne.jakobsen.
Vidste ikke der var DOBBELMORAL herinde, men man lære så længe man kan forsyne...
HE/HE
Se tippet, der kommer ÅBENTBART ET PAR OM DAGEN...
Hvis du mener jeg ikke får over fingeren FFFFFFFYYYYYY

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-05 22:17

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-05 22:18

Sufus -> Der er dobbeltmoral ALLE steder. Og hvad mener du med: "Se tippet"? Du har squ da ikke linket til noget TIP?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-05 22:19

Sufus -> Der er dobbeltmoral ALLE steder. Og hvad mener du med: "Se tippet"? Du har squ da ikke linket til noget TIP?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 22:26

TIPSET... SKULLE LIGE HAVE LAGT SKIDTET UD......
Dobbelmoral, herinde vil enhver profil,!!! altså være bedre/værre end den første/anden.
Ha det.
Og nyd det.
Der kommer meget mere.
Men kun, hvis der ikke ligefrem er modstand,,, det er noget med OHM´s lov at gøre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-05 22:55

Sofus -> Der er åbenbart en del ting du ikke forstår. Dobbeltmoral har INTET at gøre med at være bedre/værre end den første/anden. Slå ordet op i en Dansk ordbog og lær hvad det betyder før du igen bruger det.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 22:58

Det var ment som en henvisning.
Nogle tror de er bedre end andre, ELLER
Her stopper jeg.
Der er andet end kandu.
Og spørgsmål.
Hej.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 23:08

Nu holder du bare din kæft sofus, og gør som overlærer arne siger.

Herinde er det nemlig ham der sætter dagsordenen. (king)Kong arne hader dobbelmoral, med mindre det er ham selv der leverer den, så er det noget helt andet. LOOOOL

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-11-05 23:19

Jeg har lige lagt et tips om at det ikke er hele muskiknummer kun noget af musiken,jeg har da godt nok ikke downloadet noget men hvis man prøver kan man se at filerne kun fylder mellem 300-700 kb så kan det umuligt være hele nummeret.Et nummer lagt ned som mp3 fyler ca.2.7 - 5.6 mb alt efter hvor lang nummert er

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 23:23

Der er heller ikke nogen love der siger at et sp. skal lukkes LOOL eller hvordan er det nu lige det er arne??

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 23:32

Klumme,,,,,,SELV KÆFT /////////ordet er vist ikke helt frit, trods alt.
Jeg spørger bare, vil ikke overdynges med LORT, fra en skolelærer/general , eller andre PÆDAGOKKER.
Har fået nok af dem, men det er en anden snak.
Kan i ikke lide tippet, kommer der ikke flere.
Men det var også bare en LOKKER.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
jangchr
Selvfølgelig var det ikke ORIGINALER, neddroslet, men der er mange der kan bruge det, SÅ op med håbet.
Har terrabyte, af godt musik/film/links.
Bla. alle Mark Bolans.and you name the link, and you get IT...Disnye film...ville bare høre, før jeg blev smidt UD...ANMELDT
G,nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 23:37

LOOL Du skal sgu da ikke holde din kæft Sofus

Spring op og ned på den der afviger til AJ. Han har terroriseret Kandu i et års tid, og skal bare ha noget i hovedet. Det er det eneste han forstår........ og det gør han såmænd ikke engang

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 23:42

Klumme
Der er kun en´der få mig til at holde kæft.
Men det er en anden samtale IKK.
Men bliv endelig ved at spørge, pointene render ind...HÆHÆ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-05 23:51

[itat]
arne.jakobsen Dato : 01-11-05 22:03

Du må lægge alle de link'd du vil. Det er der ingen love imod.
[/citat]

Det viser bare, at man kan få point uanset stavemåden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-05 23:53

nu skulle

Citat
arne.jakobsen Dato : 01-11-05 22:03

Du må lægge alle de link'd du vil. Det er der ingen love imod.

være rigtigt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-05 10:59

Nu har jeg ofret et poæng, og så vil jeg gerne lige sige at jeg er imod det modsatte, af det jeg er modsat imod.

Næ, det jeg vil , at være i omd AJ's svar, man kan ikke bare overtræde regler.
Regler om link til ulovlig download, har kandu da ingen magt til at overse. !
I følge bla. dk-hostmaster , er ejeren af et domæne juridisk ansvarlig over for alt aktivitet, på dennes side.

Hvor man skal sætte grænsen for hvad man skal anmelde, tja det står vel i loven. ikke i kandus eller i Lord AJ's.

Fyyyy Arne, det burde du da vide... (c) (R) og den slags ting...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-05 15:45

Skæg tråd denne her - men sofus her kan du læse kandu's betingelser http://www.kandu.dk/dk/beting.asp der, tror jeg nok, går ud forud for AJ's beføjelser.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-05 19:07

Halåååå bentjuul.

Hvor har du fået den idé fra. Der er da kun EEN der bestemmer her. Guess who

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-05 19:39

Ja det er da Nesa !!