/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
bærbar med trådløst
Fra : asim1
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 01-11-05 20:11

hvad skal man mere købe hvis man vil have en bærbar med trådløst net for at få det til at virke ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 20:12

hvad mener du helt præcist ??????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-05 20:19

asim1 - Stil nu et ordentligt spørgsmål ellers får du ikke nogen brugbare svar. Hvad HAR du købt f.eks. Og hvilke abonnementer har du?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-11-05 20:44

En switch/dlink eller en trådløs router.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 01-11-05 20:50

et accespoint, med eller uden switch/router....de koster ned til 200,- det er det eneste du behøver hvis du har adsl eller kabelmodem...

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 01-11-05 21:48

har købt en bærbar og udbyder er stofa hvad skal jeg købe af ekstra udstyr for at kunne få min bærbar til at kunne modtage signal uden ledning gerne nogle link

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-05 21:58

Du skal have et trådløst netkort til din bærebare, der findes både som USB og PCMCIA. Her er der 3 hastigheder at vælge imellem, 11, 54 og 108 Mbit.
Så skal du have en router med access-point, eller et løst access-point, hvis du har en router i forvejen. Her skal hastigheden jo gerne passe med netkortet.

Her ud over skal du have en hel del viden om, hvordan du sætter det op. - Vi på KANDU vil da gerne hjælpe, hvis du kan stille et spørgsmål, som vi kan give et klart svar ud fra.
Hvilket mærke du skal vælge, og prisen; er et spørgsmål om temperament og mode.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 02-11-05 07:43

Det kan også være (og er meget sandsynligt hvis der er tale om en ny bærbar) at der er indbygget trådløst netkort, og så skal du bare bruge en trådløs router

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-11-05 09:06

Du skal have:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=150547

Hvis der ikke er trådløs netkort skal du også have
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44771