/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Afstandsstykke
Fra : Martin_Svenningsen
Vist : 566 gange
40 point
Dato : 01-11-05 19:24

mit afstandsstykke er lidt konisk/rundt i den ene ende

http://martinslab.users.whitehat.dk/IMAG0071.JPG

1. er det normalt, altså leveres de sådan fra ny?... eller hvordan kan det være kommet ?

2. kan det stadig bruges selvom det er konisk i den ene ende og hvordan skal den koniske ende så vende, ud af eller end mod krumtappen?

3. den streg/brandmærkelignede streg der går hele vejen rundt som også kan ses på billedet, er det normalt at det kommer, tar røret nogen skade af det og kan røret stadig bruges når det er der?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 19:36

Hej
Skidtet er blevet for varmt, på et tidspunkt.
Eller også er det bare skidt HÆ/HÆ
Resten er slidmærker.
Du kan sikkert godt vende det, GÅR UD FRA DET ER TIL EN KOPLING/VARIATOR???
Men en/et nyt koster vel intet.
Men pas på.
Da det er et gammelt, burde skifte resten ud OGSÅ.
Ellers fortsætter det slid, du kan se, over på det nye, og det går altså hurtigt.

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 01-11-05 19:54

en anden har fortalt mig at de bliver leveret afgradet fra frabrikken, og at det er meget normalt, så skal lige vide om du er sikker i din sag... er du sikker på at de ikke bliver leveret sådan i stedet for at det er blevet slidt af

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-11-05 08:49

Som Sofus er inde på, få fat i en ny, og kig resten efter også.
Det bedste ville jo nok være, at skifte det hele, da ser lidt brændt ud.
Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 40 point
Dato : 02-11-05 16:58

Hvis det virker som det skal så lad det køre som det gør.
Altså hvis det ikke lader til at der er slør eller slip mellem røret og variatoren, så er det ok.
Men har den kørt meget langt, så ville jeg også sige at du burde skifte det.
Køb ikke Varioator fra Thansen, ihvert fald ikke hvis det er K-Star som du får når du går ind i deres butik.
K-Star variatoren er skæv i styret, så det virker slet ikke.
Malossi er min favorit, og den som i en test gav best optræk.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-11-05 21:53

Tror faktisk det er slidt af, og blevet hedet godt op, er det ikke blåt.
Så skal du have et nyt.

Godkendelse af svar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 04-11-05 22:19

Tak for svaret NoShyGuy.