/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Autorun MAX
Fra : Sandvad261
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 01-11-05 13:33

Er der nogen her der har forstand på dette program, jeg er godt nok registeret med programmet, men jeg er ikke i stand til at skrive mit spørgsmål på Engelsk.
I programmet Auto run Max, kan man lave nogle flotte menuer med små film, og der er ingen ben i at lave det med kun en ( 1 ) film, problemet opstår med 2 eller flere film.
Man begynder med at vælge Template og derefter den sidste VIDEO PLAYER, så langt så godt.
Så laver man knapper osv. når man så i knappen skal vælge hvad denne knap skal foretage sig, og man vil ha' den til at afspille en lille film, så vælger man ACTION, så er man nødt til at vælge ACTION to run,for at få mulighed for at vælge sin film.
Det kører også fint, men når man gør det, så åbner man for den alm. Windows player, og det skal man ikke, jeg vil kun benytte den player, som TEMPLATEN kører med.
Har jeg skrevet det her, så det er til at forstå, ellers så findes programmer på www.autorun.com

Hej

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-05 14:52

Hvis du mener, at skulle have flere film op og køre på én gang, så får maskinen vist rigeligt at tage sig til.
En film ad gangen må være nok, så kan du lave en menu, hvor man kan vælge hvilken film der skal vises.
Du må ikke forvente at alle har en super computer!

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-11-05 16:27

Det er lige det jeg mener.
I menuen skal der være flere knapper der viser hvike film man kan se, og naturligvis kun en vist film af gangen, men med brug af den samme player.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-05 21:48

Du skal muligvis rette de associationer som er knyttet til windows player så billefilen ikke selv vælger player.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 02-11-05 22:41

Tak for svaret Eyvind.
jeg vil godt nok kun give dig to stjerner, for det var ikke lige det der skulle til, men det gav mig ideen til at viske tavlen ren, og så ligesom starte på en helt frisk,og så fandt jeg løsningen, og til andre der sidder og bøvler med det samme problem, så fandt jeg ud af at den menu skal laves i lag, og at alt næsten skal være ens, bare ikke de film man nu vil se.

God vind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-05 22:44

Ja sådan er det tit...............med idéer.