/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tillykke Nordsted1
Fra : o.v.n.
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 01-11-05 13:13

Tillykke med MP3en, brug nu ikke al tiden med musik, men kom herind ofte som du plejer

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-11-05 13:22

Ihh, det var jo mig, der skulle vinde den.. Sørens også... Meen, når jeg nu ikke skulle have den, så går den da godt til Nordsted...

Tillykke med den

Vaxen

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 13:27

Tillykke
Den har du fortjent
Så skal du nok få noget musik fra mig med Kolumbus Kris til Mp3 afspiller
Længe leve Helsingør

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 13:44

Til Lykke Nordsted1, den er sikkert god at have på i tandlægstolen

Natmaden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-11-05 13:46

du har været flittig Nordsted.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 13:52

Mange tak skal i ha'. Jeg glæder mig faktisk til at modtage den (omkring jul ik'?), jeg er helt sikker på jeg vil bruge den,
jeg sidder tit med min discmann foran pc'en når de andre ser gys, splat, thrill og andre former for pu bad film, så er
det da mere praktisk med sådan en lille dims.

IPM... jeg så at vi har andet til fælles, samme hunderace

natmaden.... jeg har faktisk de sidste par gange jeg har været hos tandlægen, bedt ham om at tænde for radioen nu kan jeg så selv bestemme hvad jeg vil hører - og meget højt -

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-05 14:03

Hos tandlægen bør du høre noget fra "Sweet"
Men ellers:

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-05 14:06

Nordsted1

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 14:09

Hej
Og hvilken hunderace er det da.???

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 14:10

Så må det være Keldd's tur næste gang

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 14:12

Nordsted1
den har du knoklet godt og grundigt for

Håber virkelig du får fornøjelse af den - og ja - den er sikkert god til tandlægedæmper - sæt for eks noget healing musik på og så kan du jo diskutere pris med ham bagefter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 14:19

IPM... jeg mener du i et tidligere indlæg, har skrevet du har yorkshireterrier ??

miritdk.... jeg tror nu ikke han er til at diskuterer priser med ;-( , men jeg har da ved en anden lejlighed, ringet rundt
til div. tandlæger for at hører priser på guldkroner, det sparede jeg faktisk ved, tipset er hermed givet videre, til andre
stakler

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-11-05 14:48

IPM, det var en pæn kommentar du kom med,
men jeg venter til præmien er et Nikon D2x.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-05 14:51

Stooort tillykke herfra

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 14:59

Hej Nordsted!
Det er nemlig rigtigt
Den ligger også her på en pude på mine knæ, medens jeg sidder og skriver,den skal bare klø's hele tiden, så det er lidt svært at skrive samtidig, men den kommer først alt andet.
Den jeg skrev om måtte jeg desværre aflive, kun 8 år gammel, men fik en ny for 3 måneder siden, også en lille pige.

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 15:00

Nordsted1 - priser hos tandlægen er netop en af de ting der er værd at undersøge - og med held

Keldd - tror ikke det bliver relevant lige her på kandu med det lille cam der

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-11-05 15:02

Keldd
Jeg venter til det bliver en jordomrejse med alt betalt.
Det bliver nok først når Kandu får nogle flere sponser.

IPM

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-05 15:37

med præmien, Nordsted1

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 16:02

Keldd ud med zoomlinsen. Mars står klart på himlen for tiden
Står op i øst går mod syd hvor at den står højt, gætter 60-70grader oppe når den er mod syd omkring kl 21-22.

Nordsted1 jeg tror at tandlægen ville blive glad for denne playliste
TINA TURNER - VIVA LA MONEY
PINK FLOYD-17-MONEY
DIRE STRAITS - MONEY FOR NOTHING
Meja - It's All about the money

Men måske ville han svare igen med denne.
Donna Summer - She Hard Work For The Money
okay snød lidt den hedder She Works Hard For The Money

Hygge

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-05 16:14

natmaden..... i week-enden var det lige før jeg kunne have sunget.... hvis tårer var guld men jeg bed tænderne sammen (på en nellike)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-11-05 16:35

Natmaden:
Har du set det øser ned, vejret er gråt og trist, med andre ord,
alt er af helvede til.
Hilsen
Keldd..........

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-11-05 17:30

Til lykke med gevinsten Nordsted1

MP3, er det militærmusik der kommer ud af sådan én ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 17:36

jakjoe... tak..... den eneste lyd der har noget med m at gøre indenfor militæret som jeg kender til, stammer fra en
M 95

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-05 19:38

Nordsted1!

Orv, hele 3 mp'er - hvem er nu rendt med noget fra et lager et eller andet sted i landet...

Aha, en M 95, der er forsvundet...... skam dig Nordsted1

Nordsted!

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 19:51

Camillasmoster.... tys tys.... meeeeen jeg har den nu på helt lovlig vis

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-05 20:16

Muggen, afbleget eller marineblå?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-05 21:33

camillasmoster..... sådan har jeg ikke hørt det før, men det må vel så være muggen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-11-05 07:47

Hi hi - kært barn har mange navne...

Kratlusker, radissenavigatør, snigende paksæk, snigende uldtæppe...

Og de lyseblå lugter af klor - vi mener jo, at deres uniform er an af vores, som er bleget i klor

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-05 12:57

Tak for svaret Nordsted1. du har fortjent den, med dine gode svar, en gang mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-05 13:05

o.v.n. mange tak for de pæne ord, de glæder mig