/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvilket antivirus-program er bedst?
Fra : cristian
Vist : 379 gange
32 point
Dato : 01-11-05 12:45

Jeg kan 9 ud af 10 gange ikke komme ind på kandu.dk, da siden "InternetOptimizer", tror jeg den hedder, dukker op i stedet. Winfix dukker også op med et tilbud mod betaling af få repareret mine over 5000 fejl på pc'en (som den påstår jeg har). Er det en god investering, eller er der andre gratis sider der er lige så gode? Kan et program i virkeligheden reparere alle disse fejl, eller skal jeg ikke bare have geninstalleret min Windows XP?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-11-05 12:57

Gå ind på www.arlet.dk og download sikkerhedspakken. Du kan også besøge www.spywarefri.dk

Du har givetvis snavs på din computer (spyware/adware/malware) - så få scannet skidtet, og få installeret noget antispyware permanent på din computer.

mvh berpox

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 12:58

Hej.
Har du Service Pack 2.
Så kan du gå derind, hvis ingen virusprogram du har, bliver du tilbudt et gratis virusprogram, med opdateringer, i 1 år.
Har du TDC, så tag Norman, kan kun anbefales.
Har ikke haft virus over 1½ år.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 12:59

Har du Service Pack 2.
Så kan du gå derind,
Altså i sikkerhedscentret på din PC

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 01-11-05 13:09

som berpox foreslår:

http://arlet.dk

vælg avast antivirus og sygate firewall, så er du rigtigt godt kørende...U/B

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-11-05 13:17

Jeg vil foreslå AVG eller TDC´s Norman, også som sofus.dk siger.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 01-11-05 13:18

Ja, jeg vil også anbefale www.arlet.dk *S*

Du har snavs på din maskine..

Hent Ewido og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/ewidohjt.htm

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-11-05 13:20

Jeg bruger selv Spybot Search & Destroy som værn mod spyware, og AVG antivirus fra www.grisoft.com

Jeg har en WinME, Win98, Win2000 og en XP home med dette setup - og ingen vira eller spyware angreb siden "all-over" installationen for ca. 1½ år siden (må det vel være efterhånden.... :-~ )

/berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 14:07

heyyyyy velkommen tilbage arlet - vi har manglet dig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-11-05 14:12

Winfixer er en trojaner. Du skal ikke bruge programmet. Hvis du følger Arlets råd, så skal han nok få det fjernet for dig

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 01-11-05 14:19

Hej miritdk -> Tak for velkomsten*S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 14:22

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-03-06 20:03

Har du fået løst problemet?

Kommentar
Fra : sofus.dk