/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola v66 - sim blokeret ?!?
Fra : Fnollerpige
Vist : 817 gange
200 point
Dato : 01-11-02 11:56

- Hej med jer - nogen der her kan opklare et mysterie - min nevø har sådan en motorola v66 med taletidskort i - den har lige været til service ( I Maribo ) med sim kortet siddende i, nu da han så har fået den tilbage er simkortet blokeret står der når han tænder den ..... det er et Sonofon taletidskort ... og den har været hos en autoriseret Sonofon reperatør.

Jeg har ringet det meste af formiddagen til Sonofon ( og det er da godt nok en prøvelse !!!!! ) og forsøgt at få fat i reperatøren i Maribo MEN hans telefon er optaget - er der noget vi har overset her, kan vi evt. selv "afblokere" dette simkort ?????

eller hvad .....???

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 200 point
Dato : 01-11-02 13:42

Du kan ikke gøre dette uden et datakabel/flashbox eller den rette SIM-kode som Sonofon ligger inde med så du må håbe at du snart kommer igennem til det sted i Maribo, hvor du/I fik mobilen lavet Sonofon kører med en 6-8 cifret SIM-kode som du skal taste ind for igen at kunne bruge mobilen Jeg kan dog ikke forstå at de ikke har sendt den med da I fik den igen eller hvorfor den i det hele taget er blevet låst

Håber I får løst problemet

Mvh
SANTA

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-11-02 13:54

Tak for svaret SANTA2002 - jeg prøver at få fat i ham dernede - God weekend