/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
hvornår købes cykeltøj m.m.
Fra : svak
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 01-11-05 07:08

jeg er for nylig begyndt at cykle på mountainbike og vil derfor høre, om nogen ved, hvornår det prismæssigt er mest fordelagtigt at købe cykeltøj, fx hjelm, bukser, overtrækstøj osv.

er det nu, hvor sæsonen vel er ved at slutte, eller er det i foråret, når de nye varer kommer hjem?

mvh

svak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-11-05 07:13

Når alle skal til at købe tøj vil priserne være i top.
Se om ikke du kan få gode rabatter her i efteråret.

Det sidste nye er sikkert altid med gode priser.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-11-05 07:15

gode priser=høje priser

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-11-05 07:24

www.bikebuster.dk

De har gode tilbud hele året, som mountainbike rytter har du jo faktisk en helårs sæson, så derfor er der forskellige tidspunkter det bedst kan betale sig at købe det forskellige tøj, og det er jo ligesom med alt andet, at når vintertøjet skal give plads til sommertøjet så er der tilbud, og omvendt, men hos Bikebuster synes jeg, at jeg kan finde gode tilbud på relevant udstyr hele året, deres levering er upåklagelig, og jeg er endnu aldrig blevet skuffet over deres varer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-05 10:59

i det store og hele er det vist bare nemmest at holde øje med priserne

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 01-11-05 14:16

Sæsonen er jo faktisk som der er blevet sagt hele året, prøv evt. www.ride4fun.dk

Kommentar
Fra : xou

Dato : 01-01-06 15:42

hej her er der billigt med åbnings tilbus imorgen mandag 3 1 2006 -
http://www.roadbikeshop.dk/prvcgi/aabning.asp?side=1

Kommentar
Fra : fordejer