/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Muligt at farve sit hår med en selvlysen~
Fra : Playa2k3
Vist : 3454 gange
50 point
Dato : 31-10-05 22:31

Hej, jeg render rundt med tanken om at få farvet mit hår selvlysende en dag.
Så det giver den fede uv-effekt i uv-lys.
Er det muligt at finde noget hårfarve der har denne effekt?
Jeg ønsker ikke noget skadeligt for hovedbunden, hvilket et produkt indeholdende fosfor nok forårsager.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-10-05 23:51

Hejsa
Det er rigtigt at fosfor bruges ved noget der er selvlysende - eller oplagret lys.......
Men det der virker i UV lys er ikke fosfor - men "optisk hvidt" dette stof findes i vaskepulver og i floucensfarver.
Floucensfarver kan du købe i en farvehandel og de fleste er på vandbasis og kan vaskes ud med vand og sæbe.
Om dit hår har godt af behandlingen ved jeg ikke.
Men fosfor(selvlysende) og flouecensfarver er 2 foreskellige ting...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-11-05 00:57

Jeg har set indtil flere med neonfarvet hår.

Prøve at spørge en frisør.

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-11-05 08:27

Produkter, der også kan anvendes i håret: http://www.dramashop.dk/group.asp?group=148
Link til produktinfo findes på siden.

Kommentar
Fra : Eclipse06

Dato : 06-01-06 21:58

Hvis du først affarver dit hår, så det er helt lyst, kan du bruge farve har en overstregningstusch. Det er UV aktivt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-06 00:34

Hva' så - er det lykkedes???

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 28-07-06 18:29

Jeg fandt mig nogle produkter inde på www.deecom.com som jeg er blevet rigtig glad for. En super fed uv-effekt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 21:21

Super!

God fornøjelse

Moster