/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Formatering....
Fra : CaPsen
Vist : 463 gange
1 point
Dato : 31-10-05 22:31

Hvis man formatere et drev, bliver alle filerne så fjernet? Eller hvordan foregår det?

Håber der er nogle der vil hjælpe!

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 31-10-05 22:45

Man frigiver bare pladsen, så det er muligt igen at smide noget på "pladsen". Man kan efter en formatering genskabe harddisken hvis man har det rigtige program(Kender ikke navnet, men det kan googles)
For at undgå at man kan genskabe disken, skal du lave en såkaldt lowlevel formatering.
Du kan læse om det her:
http://www.ameriwebs.net/groupworks/

mvh Thomas

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 31-10-05 22:48

Ja ved formatering fjernes alle filerne ,men er din Computer oppdelt i forexepel C og D kann du flytte filer som du gerne vil beholde over på D drevet .

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-05 01:17

Du kan bruge Killdisk! http://www.killdisk.com/

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 01-11-05 13:38

Jeg vil gerne beholde det hele, men der er en fejl på min profil. Så den eneste udvej er vel at formatere harddisken?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-05 16:50

Ikke nødvendigvis! Hvad siger fejlmeddelelsen?

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 01-11-05 22:53

Du kan også sætte disken i en anden PC, og trække dine data ud.
mvh Thomas