/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
tadeo
Fra : granslam
Vist : 653 gange
1 point
Dato : 31-10-05 17:09

hvad har dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/12665 med virus at gøre og kunne du ikke sætte et link der virker ind næste gang og jeg tror folk har fatte dit budskab om ikke at bruge bankoverførsel så du behøver ikke lave flere tips

Granslam

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 0 point
Dato : 01-11-05 08:41

Jeg beklager vis jeg har trådt dig over tæerne, jeg kan ikke vide om et link virker, jeg har indsat et nyt.
Jeg har ofte selv været udsat for et link fra tip på kandu ikke virker.

Rent overordnet handler det kun om handel på nettet, tro ikke alle har fattet det med bankoverførsel
som du skriver, det kan bankerne tale med om.

http://www.taenk.dk/

Tadeo

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-11-05 10:36

1 du tjekker vel dit link inden du udgiver dit tip
2 hvad har det lige med virus at gøre ???
3 du har skrevet næsten det samme 2 gange

Granslam

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 01-11-05 14:38

Jo jeg tjekker de link jeg lægger i en tråd, ved mig virkede det, jeg har i svaret til dig, revideret mit link og føjet http:// til.
Jeg skal nok afholde mig fra at lægge det ind som tip, så er du på nakken af mig igen.

Vedr. tip til antivirus som en anden bruger har skrevet, var der nævnt man kunne trygt bruge bankoverførsel, det var det jeg
reagerede på. Så der er noget du har misforstået.

Jeg ved godt at jeg skulle ha´lagt mit svar ind i sikkerhed, sket er sket.
Iøvrigt er jeg ikke ene om at nævne et tip to gange, når du nu hænger dig i den slag banaliteter

Tadeo

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-05 15:20

Der er jo pointryttere, som udlægger sine "lyspunkter" i flere foras, i håb om at blive rige på points.
Dem er der desværre for mange af.
Det er også set, at nogen udgiver andres tips for at score nogle billige point.

Verden er fuld af ærlige mennesker, eller var den?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 01-11-05 15:29

Der var, men der er trods alt heldigvis flest af dem.

Ingen kan nu beskylde mig for at være poientrytter,
man kan nemt blive beskyldt for alt her på kandu hvis man ikke passer på,
sådan er det når man stikker næsen frem, det er der masser af eksempler på.
Det kunne lugte lidt af den gamle "jantelov". Eller?

Mvh.
Tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 01-11-05 15:31

Undskyld.
Der skulle stå flest af ærlige mennesker

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 02-01-06 10:47

Tak for svaret tadeo.