/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PLEASE HELP ME
Fra : frederikshavn
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 31-10-05 08:59

Jeg har lige købt et MSI K8N NEO 4 board,og en AMD ATHLON 3500+64 bit cpu,og Geforce 6600le pcie 256mb ,og 2gb geil ram pc 3200,og ny psu mkr. Zeus 520w,mit problem er når jeg har instal.win xp pro sp2,det går fint nok,men når jeg har instal.mine mb driver,og grafik driver,bliver puteren f....langsom,når jeg genstarter,kører windows bareb 10-12 gange får den er klar,har prøvet med de nyeste driver fra msi's side,og fra nvidia's side,og de drivere der fulgte med ,men det er det samme hver gang,jeg insta,win på en wd raptor disk,har også prøvet at trykke f6 for at instal.sata driveren,men det hjalp heller ikke en skid,jeg er ved at være træt af og skulle formatere, hele tiden,håber virkelig der der sidder nogle kloge hoveder,der ude som kan hjælpe mig med problemet

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-05 09:14

Hvordan har du det, med sikkerheden.
Lyder mere som om du har fået virus.
Du kan scanne din pc gratis her.
http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?productid=symhome&langid=ie&venid=sym
Eller prøv med kommandoen chkdsK/f I START/TILBEHØR/KOMMANDOPROMPT
Og komprimer dit drev, højreklik på drevet, egenskaber.
Og lav en diskoprydning.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 31-10-05 09:24

det er lige efter instal.af vindows,der instal.jeg mine drivere,og der er jeg ikke tilsluttet nettet,jeg tilslutter ikke,nettet,før jeg har instal.mit viru´s program (kaspersky)

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-10-05 09:27

Eller prøv med kommandoen chkdsk/f I START/TILBEHØR/KOMMANDOPROMPT
Og komprimer dit drev, højreklik på drevet, egenskaber.
Og lav en diskoprydning.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-05 18:37

Du skal kun opdatere de drivere der er gult advarsel ud for i Enhedshåndtering!

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 02-11-05 00:22

det var hverken virus eller abdet skidt,det var mit skærmkort ddet var galt,købte et ati radeon x800,og så var problemerene væk,jeg bliver nød til at give poient til den første der svarede,men tak til sllr jer andre

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 02-11-05 00:22

Tak for svaret sofus.dk.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-11-05 00:37

Takker.
Men syntes ikke du skulle, stoppe spørgsmålet, når der ikke var rigtige svar.
Da andre, der læser det rigtige svar, skal af med point, for et svar, der ikke virker
Men held og lykke, med det...