/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Navn på tøjforretning
Fra : Lfelby
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 30-10-05 23:16

Kan du hjælpe med navn og adresse på den forretning, der ligger på en sidegade til Strøget i København. De sælger festligt tøj, som har været brugt få gange af modeller. Takker på forhånd.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-05 23:26

Jeg ved godt det ikke er svar på dit spørgsmål.

Fandt noget i samme stil http://www.aok.dk/roundup/7

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 23:43

Mannequin Shop A/S, Hyskenstræde 3 1207 København K Telefon 33 13 50 24.

Godkendelse af svar
Fra : Lfelby

Dato : 31-10-05 08:34

Tak for hurtig tilbagemelding og et super godt link jakjoe.

Kommentar
Fra : Lfelby

Dato : 31-10-05 08:37

Tusind tak for Mannequin Shop navnet - det er præcis den butik - og undskyld miritdk at jeg fik accepteret det andet indlæg som Svar - jeg troede man kunne acceptere begge - og ikke så bekendt med reglerne - det husker jeg til næste gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-05 08:53

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-11-05 17:58

Siger tak.

miritdk> Du trak det korteste strå, som jeg sender til dig.

mvh
jakjoe